Williams ena öga varar...
6 inlägg • Sida 1 av 1
Williams ena öga varar...
Vet ni vad detta kan vara?
Det kommer då o då var som lägger sig i ögat, mer än vanligt. Jag tar alltid en ny trasa/tvättlapp och tvättar av ögat med. Men några minuter senare så ligger det nytt var..
har försökt kolla om han har något i ögat men ser inget. Han kliar sig inte heller i ögat. det är inte heller rött eller ser infekterat ut på något sätt....
Någon som varit med om något liknande??
Det kommer då o då var som lägger sig i ögat, mer än vanligt. Jag tar alltid en ny trasa/tvättlapp och tvättar av ögat med. Men några minuter senare så ligger det nytt var..
har försökt kolla om han har något i ögat men ser inget. Han kliar sig inte heller i ögat. det är inte heller rött eller ser infekterat ut på något sätt....
Någon som varit med om något liknande??
-

Madde - Alltid online

Tyvärr tror jag att din son har ögoninflamation vilket är otrolikgt vanligt att barn har.. tvätta med bommul och ring aktuen. det är otroligt smittsamt både till djur och människor, Jag hade det innan jul. Min make fick det, hans bror samt deras syster. Du kommer säkert få chloromycetin salva. Tog nästan en veckan innan det slutade varra. På morgonen så kan man inte öppna ögonen själv utan dom måste tvättas upp. Behöver inte vara rött då det är ögoninflamation oftast är det men läste att hos barn är det inte ofta så rött.
-

kingala - Har vimedbarn.se som startsida

Jag vet att Nikes ögon kunde vara när hon var liten, men jag tror att hon var yngre än vad Wiiliam är. Och när de är så små, så är inte tårkanalerna alltid tillräckligt stora, så istället för tårar kommer det var.
Jag har för mig att det var nåt sånt jag fick förklarat för mig iaf.
Men William kanske kan gråta ordentligt, han är ju såpass gammal. Jag tror att det är mer när de är nyfödda som tårkanalerna är så trånga.
Men det kan säkert vara ögoninflammation också kanske, om det plötsligt blivit mer nu.
Jag har för mig att det var nåt sånt jag fick förklarat för mig iaf.
Men det kan säkert vara ögoninflammation också kanske, om det plötsligt blivit mer nu.
-

fumlan - Alltid online

Janu är det bara bra. Skönt! Jag har första mammagrups trääfen på onsdag så det hade ju varit typiskt om han hade blivit dålig nu... Jdet ska bli så skönt att få träffa lite folk =) Jag har ju suttit här i skogen i fyra månader nu =)
-

Madde - Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling