Vuxenmobbing på VMB
65 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vuxenmobbing på VMB
tezzi152: puss på dig! jag vill inte vara osams med nån men ja, du vet, ibland blir man så hetsig när man har en åsikt..
sprallos: precis så är det ju!
sprallos: precis så är det ju!
- TeodorsMamma
MEN om alla hävdar motsatsen måste jag kanske acceptera att jag kan ha fel.
Om man cyklar vätternrundan och MÖTER 3000 cyklister kanske man ska tänka.."Oj, jag borde nog vända" istället för "HAHAHA..klantarslen som kör åt fel håll!! Men skit i det för JAG VINNER JU!!"
haha, du är för rolig!!!
- Liina
- Alltid online

sprallos skrev:Om man cyklar vätternrundan och MÖTER 3000 cyklister kanske man ska tänka.."Oj, jag borde nog vända" istället för "HAHAHA..klantarslen som kör åt fel håll!! Men skit i det för JAG VINNER JU!!"
haha, du satte just orden på hur jag har tänkt! när det är en mot ALLA och personen i fråga Fortfarande hävdar sin rätt.
-

ulrica42 - Alltid online

sprallos skrev:Om man cyklar vätternrundan och MÖTER 3000 cyklister kanske man ska tänka.."Oj, jag borde nog vända" istället för "HAHAHA..klantarslen som kör åt fel håll!! Men skit i det för JAG VINNER JU!!"
Haha!
-

Chobb88 - Alltid online

Men herregud, det är väl ändå inte mobbing att det är många personer som protesterar mot hur en person beter sig!!! Skärpning!
(Dessutom är den här tråden som sagt mest generell, även om vissa tar upp exempel, vilket ju är helt rätt efter vad jag hört om de personerna - 08bruden & Lassenissen.)
(Dessutom är den här tråden som sagt mest generell, även om vissa tar upp exempel, vilket ju är helt rätt efter vad jag hört om de personerna - 08bruden & Lassenissen.)
-

moia - Alltid online

65 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5