Banner Forum Image

VMB-STUDIE!! Hur har det gått?? (uppdat)

Diskutera träning för en bättre hälsa och livslust

Re: VMB-STUDIE!! Vem vill vara med!?

Inläggav Poffie » tis mar 31, 2009 14:27

ja helgen har inte varit någon bra för mig heller. Har hälsat på farfar i Halmstad och då har det blivit en del fikabröd, mycket mat och godis på kvällen... får ta nya tag nu.
En possitiv ska är att jag ÄNTLIGEN får på mig min agamla byxor som jag inte ens fick över rumpan innan!!
Bild

BildBildBildBildBildBild

Bild
Användarvisningsbild
Poffie
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » lör apr 04, 2009 08:20

poffie: Underbart att höra om brallorna!! Härligt!

Nu är det sista veckan...på torsdag är det 9/4.
Ska ärligt säga att jag inte varit 100% taggad, halvvägs gick det bra, men sen hände nåt. Men men...jag hoppas det gått bättre för er.

Jag har dock inte ätit godis sen 1 sept 2008 (godislöfte med Nelia) och det har jag hållit. Det enda i snaskväg jag ätit är naturgodis + fikabröd, men nu är det slut med det också. Nu jävlar!!!
sprallos

Inläggav shoegal » ons apr 08, 2009 22:42

För mig har det gått utför... Jag har massor med bortförklaringar (superstressigt på jobbet just nu, jag fick magkatarr igår pga stressen) men jag önskar ändå att jag skötte mig dessa ynka fyra veckor... Men jag är ju överviktig av en anledning; att jag gärna äter för mycket. Så jag ska inte banna mig för hårt, jag har i alla fall verkligen försökt!
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » fre apr 10, 2009 07:06

Efter 4 veckor...

...Jag säger som shoegal, jag önskar att jag hade orkat vara 100% sträng i 4v. Det är inte lång tid och det hade varit intressant hur mycket man hade kunnat skulptera på den tiden. Men nu har mitt liv inte varit sånt, jag har fuskat...inte med godis, men med fikabröd.

RESULTAT:
Vikt: 63,4kg (-1kg)
Magen: 86cm (-3cm)
Jag har vägt och mätt mig samma tid varje dag, mäter jag bara nån timme senare kan det vara stora skillnader..:-)

FRAMTIDEN:
Jag är väl medveten om vad som krävs och hur jag ska leva. Mitt mål för framtiden sätter jag väldigt "lågt", jag ska inte gå upp. Hur mycket jag sen tränar och hur sträng jag är med maten får vi se...jag har insett att jag är en bekväm latmask nuförtiden...så jag ska ta det som det kommer.
Nästa mål är dock 16-17 maj då det är stort party med jobbet...Beach-tema...kul...Så tills dess ska jag plattat till några cm till hade jag tänkt mig!
sprallos

Re: VMB-STUDIE!! Hur har det gått?? (uppdat)

Inläggav shoegal » sön apr 12, 2009 15:53

F****n jag har glömt bort att väga och mäta! Borde ha gjort det innan påsken också för jag gav mig själv frikort att ätab godis över påsken och det har jag minsann gjort också... Får väga och mäta imorgon på morgonen!
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav shoegal » sön apr 12, 2009 15:54

Glömde skriva: bra jobbat sprallos! Tre cm i midjan är ju mycket!
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav Poffie » tis apr 14, 2009 20:21

Jag får mäta och väga mig imorgon bitti. Men jag tror inte att det har gått så bra, har också gett mig själv ett frikort över Påsken...
Bild

BildBildBildBildBildBild

Bild
Användarvisningsbild
Poffie
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » ons apr 15, 2009 06:55

Mina cm beror mest på vätska och att jag inte är lika uppblåst när jag inte småäter hela tiden...jag har inte tappat nåt fett alls...tyvärr.
sprallos

Inläggav Tigi » tis jun 30, 2009 20:43

oj..va hände me denna tå¨rden?

glömde bort den ;)

hehe

Sprallos--- shit va duktig du va! Hur gick det med 16-17 maj där :) ..??

Själv har jag slappat ett tag nu ;) .... nu e ju sommaren här så jag har verkligen ingen lust att gå å träna när man kan umgås med familjen ute å bada å grejjer ..... så jag tar det rätt lugnt å kör på allvar igen till hösten :D. jag har iallfalll inte gå¨tt upp något så jag e nöjd å hoppas att det håller över hela sommaren ;) ...

Hur gick det för er andra??

Hoppas ni njuter av sooooolen :D
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » ons jul 01, 2009 07:49

tjo!

Ja...jag gjorde inga stora saker till festen 16-17 och det gick ju bra ändå..:-) Nu är jag igång och tränar igen...2-3pass/v där 2 av dom är BodyPump. Jag äter som vanligt, dvs hyffsat nyttigt med onyttigheter på helgen. Mitt liv ser ut så...och det funkar bra, jag står still i både vikt och omfång och jag trivs med det..:-)

Själv då?
sprallos

Inläggav Tigi » ons jul 01, 2009 10:17

jag kör på hyffsat nyttigt å gosaker på helgen oxå :) ... på vardagarna äter jag typ inga kolhydrater längre speciellt måltiderna...men nu den senaste vekcan har jag faktiskt ätit en del av det i form av glass, färskpotatis, frukt ;) men inget jag känner ångest för precis så det går bra ....jag står även still i omfång o vikt så det känns bra.
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Träning för en bättre hälsa