Visar upp min glada apa
29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Visar upp min glada apa
Vill bara visa lite bilder på min godisgrabb... Som nu kan springa vääääldigt fort, jag hinner aldrig med... Han är inne i en "lämna-mig-aldrig"-period och börjar storlipa så fort jag går för att hämta posten i hallen eller kaffe i köket.. Även om han ser mig hela tiden! Så det är en unge i hasorna dagen igenom nu! Fast det gör ju inget förstås!
Han är envisaste killen i stan som slänger sig raklång på golvet och skriker om han inte får som han vill, han matstrejkar varannan dag ungefär och vägrar borsta tänderna
Men han är så otroligt go, charmar alla och går omkring och pussas och kramas och dansar så fort han hör musik, och speciellt om han hör "Hot N Cold"
Favoritlåten! Han vinkar, klappar händerna, hoppar, leker tittut och pratar en massa! Fintar med ett "titta där" när man ska byta blöja så att han ska slippa
Jag älskar honom så mycket!
Han är envisaste killen i stan som slänger sig raklång på golvet och skriker om han inte får som han vill, han matstrejkar varannan dag ungefär och vägrar borsta tänderna
Men han är så otroligt go, charmar alla och går omkring och pussas och kramas och dansar så fort han hör musik, och speciellt om han hör "Hot N Cold"
Jag älskar honom så mycket!

- Bilagor
-
- fin kille 023.JPG (44.76 KB) Visad 716 gånger
-
- fin kille 012.JPG (36.42 KB) Visad 716 gånger
-
- fin kille 007.JPG (24.59 KB) Visad 718 gånger
- TeodorsMamma
Re: Visar upp min glada apa
... och en till 
- Bilagor
-
- gosfisen mammas 019.JPG (30.29 KB) Visad 714 gånger
- TeodorsMamma
Han är så söt din lille busunge!!!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Han är då en go kille:) ett riktigt charmtroll:)
-

cornelia19 - Alltid online

Ja nu börjas det..känner igen allt det där du skrev..har också en liten vilding!
Jättesöt är han iallafall!!!
Jättesöt är han iallafall!!!
- Johanna H
- Alltid online

Så söt, vilken härlig en 
- Ki27
- Alltid online

29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking