Vinnepinnen och Ninke Nonken
21 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Vinnepinnen och Ninke Nonken
Måste bara visa min goshög till son och en av två tröstpresenter han fick när pappsen fyllde år häromhelgen, nämligen Ninke Nonken. Någon mer som tittar på Drömmarnas trädgård? =)) P och Vince brukar se det varje morgon, och jag har tittat några gånger när jag gått upp tidigt. Faktiskt rätt catchy program för de minsta... Makka pakka! (JA, jag har köpt en pryl från ett barnprogram och är stolt över det! Haha. Tänk att man kan börja tycka det är rätt schysst att ens barn ska kunna koppla samman saker från tv:n med saker utanför, trodde inte jag skulle bli en mamma som köpte teletubbies, men tydligen blev jag det... litegrann.)
Hundtröjan köpte jag nyss, och det är så gulligt när man frågar var hunden är och Vincent drar upp tröjan och försöker titta på den. Har köpt ett linne med ett lejon också som är poppis. "Vad säger lejonet?" "Aaaoooo!". Haha! Fotade Vince i den men de korten ligger kvar i kameran.
Och så ett foto på Pinnen genom balkongdörrfönstret (notera alla fingeravtryck, det är ett populärt ställe). Han tycker det är überkul att öppna och stänga balkongdörren (och alla andra dörrar... Jag börjar bli van vid att bli instängd). Här anar man att hörntänderna i överkäken börjar titta fram mellan framtänderna (4 uppe + 4 nere) och kindtänderna (2 uppe + 2 nere). Snart är han en fjortontaggare, min lillkille!

Hundtröjan köpte jag nyss, och det är så gulligt när man frågar var hunden är och Vincent drar upp tröjan och försöker titta på den. Har köpt ett linne med ett lejon också som är poppis. "Vad säger lejonet?" "Aaaoooo!". Haha! Fotade Vince i den men de korten ligger kvar i kameran.
Och så ett foto på Pinnen genom balkongdörrfönstret (notera alla fingeravtryck, det är ett populärt ställe). Han tycker det är überkul att öppna och stänga balkongdörren (och alla andra dörrar... Jag börjar bli van vid att bli instängd). Här anar man att hörntänderna i överkäken börjar titta fram mellan framtänderna (4 uppe + 4 nere) och kindtänderna (2 uppe + 2 nere). Snart är han en fjortontaggare, min lillkille!

-

moia - Alltid online

Re: Vinnepinnen och Ninke Nonken
Och som svar på frågan.. nej vet inte ens vad det är!
(ska genast googla o kolla...)
-

Majmamma08 - Alltid online

Klockan sex varje morgon på Barnkanalen! =D
-

moia - Alltid online

-

Majmamma08 - Alltid online

Hehehe vilken sotnos. Och harliga bilder som vanligt, Sitamoia! Vi tittar ocksa pa programmet (pa engelska) har funderat pa att kopa en figur till Evelina for hon blir alltid ivrig om hon ser dom i affaren.
-

mammaiaustralien - Alltid online

Sötnosen!
Vi har så tur att Gus sover vid den tiden och han är totalt ointresserad av tv:n....
Stor kram
Vi har så tur att Gus sover vid den tiden och han är totalt ointresserad av tv:n....
Stor kram
- Fru S.
- Alltid online

Här har du 2 (eller 3) som tittar på det oxå! Elicia har älskat de sen hon va runt 6 mån. Ja sa oxå att ja inte skulle köpa några sånadär figurer ifrån tv-serier eller liknande, men när hon fyllde så va de ju en självklarhet att hon skulle få något som va kopplat till i drömmarnas trädgård, så hon har Iggle Piggle dockan med ljud, som hon absolut älskar och ska ha med överallt (kan inte sova utan den). O så fick hon även filmerna som har kommit ut, inte för att vi har hunnit titta på dom så mycket än, men de kanske kommer senare.
-

Lillfisen - Alltid online

Han är så fin!!
Vi hör till den skaran som sover då, och vi har nästan aldrig på tv'n här heller..
Vi hör till den skaran som sover då, och vi har nästan aldrig på tv'n här heller..
-

Nelia - Alltid online

Sicken Sötnöt som alltid!!
Jag har också hört mycket bra om det programmet.. vilken tid och vilken kanal?
Jag har också hört mycket bra om det programmet.. vilken tid och vilken kanal?
- virmana
- Alltid online

Lyx att sova klockan sex! Det är sällan Vince sover längre än så, men ofta vaknar han ganska precis runt sex, fast ibland blir det fem och ibland kanske halv sju. Jag har iofs lyx som har en sambo som går upp med sonen rätt ofta.
-

moia - Alltid online

Oj vad fin han är pojken din!
Vi har nu för tiden lyxen att få sova den tiden. Jag vet inte om jag vågar uttala det ens, för då kommer det väl bli ändring på det, men senaste veckan har jag fått sova till 7.30-8 ungefär. Så med andra ord så har vi inte sett det programmet. Vi har mest radion på så Martina, Kodjo och Hanna är Minnas morgonkompisar
Vi har nu för tiden lyxen att få sova den tiden. Jag vet inte om jag vågar uttala det ens, för då kommer det väl bli ändring på det, men senaste veckan har jag fått sova till 7.30-8 ungefär. Så med andra ord så har vi inte sett det programmet. Vi har mest radion på så Martina, Kodjo och Hanna är Minnas morgonkompisar
-

thepal - Alltid online

Vilken sötis han är!
Har inte sett det programmet. Edwin är oftast vaken då men pappa tar upp honom och jag ligger kvar i sängen till ca 6.4o.
Har inte sett det programmet. Edwin är oftast vaken då men pappa tar upp honom och jag ligger kvar i sängen till ca 6.4o.

-

Redhotwera - Alltid online

Godingen, va söt han är!
Jo då, Oscar är också fan av det programmet. Fast han brukar få se det när det går 17.30, är väl repris då kanske.. Perfekt då jag får fixa kvällsmat i lugn och ro
!
Känner igen det där med fingeravtryck på alla rutor i Oscar höjd också... Men, men rena rutor hinner man väl ha senare i livet förmodar jag..
Älskade tröjan med hunden! Får man fråga vart du köpt den?!
Jo då, Oscar är också fan av det programmet. Fast han brukar få se det när det går 17.30, är väl repris då kanske.. Perfekt då jag får fixa kvällsmat i lugn och ro
Känner igen det där med fingeravtryck på alla rutor i Oscar höjd också... Men, men rena rutor hinner man väl ha senare i livet förmodar jag..
Älskade tröjan med hunden! Får man fråga vart du köpt den?!
-

lizzzie - Alltid online

21 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking