Vinnepinnen och Ninke Nonken
21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vinnepinnen och Ninke Nonken
Sötisen!!! Har undrat ett tag när det där programmet går, nu vet jag. Då sover vi sååååå gott! 
-

magda - Alltid online

Lika härliga bilder som alltid!!! Villken morgon pigg unga du har då
Amanda vaknar oxå tidigt, allt mellan fyra och halv sju. Men det är bara för att få komma över till oss o sen fortsätter vi sova ett tag till
Går vi upp tidigt å är det vid åtta!!
Amanda älskar oxå teven, alla barnprogram o tecknat går bra. Hon kan sitta helt förhäxad och glo!
Amanda älskar oxå teven, alla barnprogram o tecknat går bra. Hon kan sitta helt förhäxad och glo!
-

ullis78 - Alltid online

Åhhhh, Gulliga Vincent med så fin tröja o jättesöta leksaker, älskar färgerna!!!
Har ingen aaaning om va för program ni dillar om, hihi!
Har ingen aaaning om va för program ni dillar om, hihi!
- Ki27
- Alltid online

Liam gillar det programmet med...men vi ser inte på det kl 06 utan det måste gå nån annan tid med....Dom har ju så himla roliga namn, nästan så att jag tycker det är roligare att se på..haha
-

Skumpan - Alltid online

Sötisen
!
Vi kollar också på det programmet ibland, men jag tycker att det är lite läbbigt, speciellt deras konstiga hus med rötter i. Upsy Daisy och Makka Pakka ger mig lite kalla kårar ha ha!
Vi kollar också på det programmet ibland, men jag tycker att det är lite läbbigt, speciellt deras konstiga hus med rötter i. Upsy Daisy och Makka Pakka ger mig lite kalla kårar ha ha!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking