Banner Forum Image

Vill tacka che!!!

Möt andra föräldrar med samma intressen som du

Vill tacka che!!!

Inläggav hellokitty » mån jan 17, 2011 15:50

Endel av er har säkert sett min amningshjälp tråd, jag har haft det riktigt jobbigt ett tag med amningen och haft väldigt ont. En som verkligen hjälpt mig var "Che" som tog sig tid och stöttade mig och skrev långa hjälpande inlägg! Delade med sig av sin stora kunskap om amning, jag vill verkligen tacka och vet inte vad jag gjort utan din hjälp! Gud va glad jag är att jag har detta forumet med så underbara människor! Kram! :qaf
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Re: Vill tacka che!!!

Inläggav Fru S. » mån jan 17, 2011 16:12

che rockar.
Visst är det underbart med kunniga människor som stöttar och hjälper till!?

Hoppas att det känns bättre med amningen nu, hellokitty!
Bild
Bild
Fru S.
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » mån jan 17, 2011 18:15

Ja det är verkligen underbart! Ja idag har jag varit på vc där de konstaterades att jag fått någon bakterie så de va bra jag åkte dit nu ska ja äta antibiotika i 10 dagar och förhoppningsvis vänder de snart!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav che » mån jan 17, 2011 20:39

Jag älskar smicker...*kurrar som en katt*.

Det kommer vända o mest troligt kommer det vara en klart förbättring redan om ett eller två dygn. Skönt att du fått rätsida på det!

Fick du ringt igår? Hade hon något nytt att komma med? Har själv aldrig ringt men de är ju otroligt att det finns människor som hänger ut sig på internet med nummer o namn så man kan få omgående hjälp när det är akut. Allt är ideelt o det drivs av eldsjälar!!!
che
Alltid online
Alltid online

Inläggav ullis78 » tis jan 18, 2011 00:06

Ja Che har tagit sig rollen som VMB egna ammningshjälp. Verkar vara något som ligger varmt om hjärtat. Jättebra att det finns sådana personer när det är extra tufft!
Bild

BildBild
Användarvisningsbild
ullis78
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » tis jan 18, 2011 09:46

Jag ringde de va skönt att prata med någon sen va de väl mer håll varmt och åk till vc Dagen efter. Idag är febern borta och stockningen känns lite bättre. Vårtan tar väl lite längre tid innan bakterien är död :) men de känns allmänt mycket bättre iaf!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav che » ons jan 19, 2011 12:33

Härligt att du fått vänt på det och att du orkat fortsätta fast du haft väldigt ont. Starkt jobbat!!!

Ja, jo, amning ligger mig mycket varmt om hjärtat!

Även mamman gynnas av amning, tex minskar risken för både äggstockscancer o bröstcancer!
che
Alltid online
Alltid online

Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack