Vill scrapbooka - men hur *pip* gör man??
2 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Vill scrapbooka - men hur *pip* gör man??
Lim-pistol tror jag på, dom är skitbra! Sen är det bara köra på kartongpapper, tyger, band osv osv. Kolla på tradera, det brukar finnas start-kit där.
- sprallos
Re: Vill scrapbooka - men hur *pip* gör man??
Siatmoia gör ju kanonfina tavlor med namn och vikt! Jag har aldrig gjort en tavla men ska göra en namnskylt till brorsans dotter. Jag hade tänkt ta en canvasskylt och sätta ditt filtbokstäver samt skriva vikt och längd. Jag har gjort en enkel bok till min brorsdotter kom ja just på, med lite foton samt längd och vikt. Där klippte jag dock ut det mesta i papper och kartong. Hade inte lika mycket prylar som jag har idag 
Annars kan du ju köpa ett sådant där vackert 12" papper med mönster och sätta i ram, köpa bokstävs gnuggisar eller klistermärken. Sen kan du ju göra några egna blommor i tyg. Du kan ju även ha tyget i bakgrunden och fransa upp det lite läckert! Allt detta finns ju på panduro (och andra pysselaffärer) och ställen på internet om du hellre vill beställa hem.
Annars kan du ju köpa ett sådant där vackert 12" papper med mönster och sätta i ram, köpa bokstävs gnuggisar eller klistermärken. Sen kan du ju göra några egna blommor i tyg. Du kan ju även ha tyget i bakgrunden och fransa upp det lite läckert! Allt detta finns ju på panduro (och andra pysselaffärer) och ställen på internet om du hellre vill beställa hem.
-

ToToRo - Alltid online

2 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking