vill ha Dej tillbaka
32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
vill ha Dej tillbaka
det gör så ont. idag e det den 15:e.. precis en månad sen min lilla storebrors begravning.. jag avskyr den 10:e varje månad, då har det gått yttligare en månad sen du försvann. den 10:e december 08 förändrades allt.. gör så himla ont att jag var så nära dej.. hatar att fundera över "tänk om".. men tänk om jag bara hade gått en sväng med barnvagnen.. tänk om tänk om.. klarar inte av att titta åt ditt håll när jag åker hemifrån. det e tomt.. jag vill att det ska lysa.. att du ska sitta där inne & skratta & le. det finns så mycket konstigt & elakt folk i världen, varför kunde inte han få må bra? vill ha tillbaka den fjortonde november, på min födelsedag när han kom med en liten bakelse med ett ljus i & gav mej en stor stor kram.. kanske var det hans hejdå.. tänk om jag hade vetat det.. då hade jag aldrig släppt honom...var inte mening att skriva så långt.. tankarna går ju inte att stoppa.. eller tårarna.
vet att vi ses igen, lilla bror.. då blir det kramkalas & krusbärskräm! Älskar dej, Daniel..
vet att vi ses igen, lilla bror.. då blir det kramkalas & krusbärskräm! Älskar dej, Daniel..
-

evelinah - Alltid online

Re: vill ha Dej tillbaka
Det gör så ont och är så ofattbart när sånt här händer...
Kramar
Kramar
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

gumman. beklagar sorgen.
*kramar om hårt*
*kramar om hårt*
-

fru Wahlström - Alltid online

Å, Evelinah..jag ryser när jag läser å jag vill inget annat än att bara åka snabbt ner till Åmål å krama om dig vännen!
Han kommer alltid att finnas kvar i era hjärtan och så småningom så kommer du att kunna tänka på honom med glädje istället för sorg, det tar tid men det kommer...
Många kramar å tankar till dig!
Han kommer alltid att finnas kvar i era hjärtan och så småningom så kommer du att kunna tänka på honom med glädje istället för sorg, det tar tid men det kommer...
Många kramar å tankar till dig!
-

SofieLouise - Alltid online

32 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3