Banner Forum Image

vill ha Dej tillbaka

Re: vill ha Dej tillbaka

Inläggav vildasol » tis feb 17, 2009 23:49

Du behöver inte gå till hans grav om du inte vill. Men plötsligt en dag så kommer du att vilja gå dit och då är det ok, men du ska inte tvinga dig dit. Du tänker ju på honom och sörjer honom i din takt och på ditt sätt. Graven är bara en fysisk plats, han finns ändå inte där.

Du har ett tufft år framför dig och du ska vara ledsen och gråta när du kan. Men samtidigt måste du tillåta dig att vara lycklig och skratta när du kan det. Din sorg kommer att bölja sig fram på olika sätt, men jag lovar dig att en dag kommer det att kännas bättre och du kan tänka på din bror på ett sätt som inte smärtar så mycket!

kramar igen.
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
vildasol
Alltid online
Alltid online

Re: vill ha Dej tillbaka

Inläggav evelinah » tis feb 17, 2009 23:58

tack, vildasol.. du har så rätt.. men man tänker inte så logiskt nuförtiden. innan begravningen "längtade" jag efter att hans skulle få sin gravplats så man hade nånstans att gå.. men inte längre, jag vill inte dit. vill inte att han ska vara där. fast det e han iofs inte..

jag tänker såhär, att för mej e han inte död.. han e bara i ett annat land, ett underbart land långt långt bort som vi inte kan se.. han mår bra & vi kommer ses igen.. tror jag skulle gå under om jag verkligen verkligen förstod att han e borta..

kramar tillbaks*
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
evelinah
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Sorg & saknad