vill be er om en tjänst...
vill be er om en tjänst...
Hej alla!
nu är de så här, jag är inte ute efter massa sympati eller uppmärksamhet men vill gärna be er opm en sak för att höra era åsikter (då de är många här och många med helt olika instllning till allt).
Jag och min sambo har haft stora problem med våran granne som har sina hundar lösa, en av dem (eN schäfer) har gjort utfall mot mig och våran (då) valp.
hunden morrar åt oss och våra bekanta som hälsar på och jagar våra katter.
alla hennes hundar springer fritt utan minsta uppsyn vilket även leder till att de "gör ifrån" sig på våran gård.
HUndarna har väldigt ofta skällt på nätterna samt att schäfern hoppat på mig flertalet gånger bland annat då jag var höggravid samt gått med barnvagn.. skett flera gånger att hon gjort illa mig och en massa mer saker.
Jag har talat med ägaren flera gånger men inget har hänt, jag ahr talat med kommunen samt polis anmält men inget.
Helt plötsligt en dag ringde en person från tv - Grannfejden.
de övertalade oss att var med och nu kommer vi till min frågan om hjälp.
Nu på torsdag 21/5 klockan 21 på tv3 så kommker programmet att sändas och jag skulle bli glad om iaf några har lust att kika (inte nödvändigtvis hela) en bit och berätta era åsikter.
Vill gärna veta om jag överdriver och är löjlig eller hur ni skulle ha gjort och så vidare.
Tror att dom har vinklat de hela att vi är problemet och överdriver så de ska bli lite intressant att se om man framstår som en idiot - får väl se om någon vill skriva med mig här igen efter de
och fåfäng som man är vill jag bara säga att jag har gått ner typ 4 kilo sedan de spelades in
nu är de så här, jag är inte ute efter massa sympati eller uppmärksamhet men vill gärna be er opm en sak för att höra era åsikter (då de är många här och många med helt olika instllning till allt).
Jag och min sambo har haft stora problem med våran granne som har sina hundar lösa, en av dem (eN schäfer) har gjort utfall mot mig och våran (då) valp.
hunden morrar åt oss och våra bekanta som hälsar på och jagar våra katter.
alla hennes hundar springer fritt utan minsta uppsyn vilket även leder till att de "gör ifrån" sig på våran gård.
HUndarna har väldigt ofta skällt på nätterna samt att schäfern hoppat på mig flertalet gånger bland annat då jag var höggravid samt gått med barnvagn.. skett flera gånger att hon gjort illa mig och en massa mer saker.
Jag har talat med ägaren flera gånger men inget har hänt, jag ahr talat med kommunen samt polis anmält men inget.
Helt plötsligt en dag ringde en person från tv - Grannfejden.
de övertalade oss att var med och nu kommer vi till min frågan om hjälp.
Nu på torsdag 21/5 klockan 21 på tv3 så kommker programmet att sändas och jag skulle bli glad om iaf några har lust att kika (inte nödvändigtvis hela) en bit och berätta era åsikter.
Vill gärna veta om jag överdriver och är löjlig eller hur ni skulle ha gjort och så vidare.
Tror att dom har vinklat de hela att vi är problemet och överdriver så de ska bli lite intressant att se om man framstår som en idiot - får väl se om någon vill skriva med mig här igen efter de
och fåfäng som man är vill jag bara säga att jag har gått ner typ 4 kilo sedan de spelades in
-

gangsterflickan - Alltid online

Re: vill be er om en tjänst...
Jag kan kolla om jag kommer ihåg det. Är urkass på att hålla tv-tider. 
-

Nelia - Alltid online

Jag brukar titta på det. Ska försöka komma ihåg att titta nu :=)
-

mallan29 - Alltid online

Jag kan också titta på det, kan sätta digitalboxen på inspelning så är jag garderad! 
-

magda - Alltid online

JA ska titttttaaaaa bara ja inte glömmer det för ja e lite senil!!!!!!!!!!!! kan du kinte skriva en påminnelse=)
- loooolita
- Alltid online

jag kommer titta! brukar titta på det programmet, tycker aschberg (stavning?) är så himla skön!! 
-

Skumpan - Alltid online

vad snällt att ni vill kika och ge mnig era åsikter, kan uppdatera denna tråd igen på torsdag på dagen. 
hoppas bara inte ni och andra får helt fel uppfattning om mig efter de och börjar tycka illa om mig... jag är lite orolig över de
hoppas bara inte ni och andra får helt fel uppfattning om mig efter de och börjar tycka illa om mig... jag är lite orolig över de
-

Jag tänkte på dig när jag kollade på det förra veckan och såg att du skulle vara nästa "man" på tur. Tänkte precis starta en tråd för att uppmärksamma din dumma granne.. 
Jag ska kolla..
Du kan la skriva en rad här på onsdag kväll eller på torsdag så att man inte glömmer och en liten påminnelse hamnar i min mail...
Jag ska kolla..
Du kan la skriva en rad här på onsdag kväll eller på torsdag så att man inte glömmer och en liten påminnelse hamnar i min mail...
-

MinisMamma - Alltid online

Självklart vill jag titta! Hoppas att vi är hemma då bara, vi är bjudna på middag hos kompisar. Är vi hemma så lovar jag att titta (du är säkert en puma
)!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Strumpan skrev:(du är säkert en puma)!
haha, jag skrattade så jag började hosta när jag läste de
Jag skulle nog aldrig påstå att jag är en puma, eller kanske om den var jätte gammal och har skabb
men tack iaf
-

jag brukar aldrig glo på det programmet...men hela säsongen har jag bytt till 3:an nu varje torsdag i hopp om att det var "ditt" fall denna gången
hehe det e sant...men det har inte varit du nån av gångerna (såg ju bara en snutt av programmen tills jag fatta att det inte e ditt fall) har ju inte satt å glott på hela...
men nu på torsdag da..då ska jag se
lovar att säga min åsikt sen oxå..
men nu på torsdag da..då ska jag se
- Tigi
- Alltid online

tigi - tack
lite kul att du varit så intresserad att du kikat varje torsdag
*skrattar*
-