vilken natt
15 inlägg • Sida 1 av 1
vilken natt
ja vart ska man börja Nelly har varit förkyld i en vecka igår kväll börja hon hosta så mycket att hon kräktes...hon hade alla sytomer på att hon hade RS..min man åker till akuten där hon får lite host dämpande och syregas... under morgonen vid 04.00 blir hon sämre hon har för lite syre i blodet så då blir det ambulans in till Astrid Lindgrens sjukhus där hon får ligga kvar till morgonen dom vet inte vad det är för fel på henne...
Jag har inte sovit mycke i natt jag har varit hemma och tagit hand om barnen har kanske sovit 2 timmar i natt nu sitter jag och väntar på att dom ska få komma hem...jag har aldrig varit så orolig mina tankar har sprungit i väg till allaa konstiga saker man kan tänka ig när man sitter hemma och inget kan göra...nu hoppas jag att hon blir bättre så man slipper vara orolig
Jag har inte sovit mycke i natt jag har varit hemma och tagit hand om barnen har kanske sovit 2 timmar i natt nu sitter jag och väntar på att dom ska få komma hem...jag har aldrig varit så orolig mina tankar har sprungit i väg till allaa konstiga saker man kan tänka ig när man sitter hemma och inget kan göra...nu hoppas jag att hon blir bättre så man slipper vara orolig

-

veronica82 - Alltid online

Re: vilken natt
Å fy vad otäckt! Hopas att hon blir bra snabbt nu. Stackars liten, och stackars er!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

men fy, vet inte vad jag ska skriva. hoppas hon få komma hem snart frisk som en kärna. kram
- HärligaTöser
- Alltid online

ja dom är på väg i taxi hem nu jag hoppas det är bättre...jag hoppas inge får uppleva detta för det är hemskt att man själv inte kan göra något...
-

förstå helt, ska hålla tummarna för er att det aldrig händer igen. har de kommit på vad hon hade?
- HärligaTöser
- Alltid online

ja dom säger nu att hon har fått RS-virus...så nu ska vi hålla oss borta från folk..ganska skönt att slippa umgås just nu när man är så trött och sliten
-

Hoppas att hon blir bättre snarast! Inte roligt när ens barn är så sjuka... 
Krya på dig Nelly!
Krya på dig Nelly!
-

MinisMamma - Alltid online

Usch vad tråkigt , vet själv hur det e med dessa sjukdommar, har ju precis själv genomlidit en sjukdomsperiod med sjukhusbesök osv. Hoppas att tösen snart blir frisk.
-

zettan - Alltid online

Fy fasiken....det finns inget värre än när barnen är sjuka....och speciellt otäckt är det när det slår på andningen, man har ju inte hur mycket tid som helst på sig då.
Usch hoppas ni slipper detta i framtiden
Usch hoppas ni slipper detta i framtiden
- sprallos
hon börjar bli lite bättre men hon hostar som tusan fortfarnade hon kräks ibland men hon äter så väldigt bra nu så det ska inte vara någon fara med det...Man lider med henne så mycke när hon börjar hosta...
-

Usch...
Man skulle helst av allt bara kunna byta med de små när de är sjuka...
Jag är hellre sjuk tre gånger själv än att Dennis skall behöva vara sjuk en gång...
Skönt att hon är lite bättre i alla fall!
Krya på er nu då!
Man skulle helst av allt bara kunna byta med de små när de är sjuka...
Jag är hellre sjuk tre gånger själv än att Dennis skall behöva vara sjuk en gång...
Skönt att hon är lite bättre i alla fall!
Krya på er nu då!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
ja man kanske ska uppdatera vad som har hänt.. vi har varit till sjukhuset några gånger till pågrund av hennes andning..dom vet inte vad det är för fel och vill inte kolla riktigt en på vad det kan vara..vi fick bricanyl som har tar varje dag för att se om det blir bättre och ja jag tycker det nu är hon tillbaka till sitt gamla jag..hon kryper för fullt nu och har gjort det i ca 2 månader så tiden går fort här hemma hos oss
-

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar om barn