Vilka krämer/schampon....
14 inlägg • Sida 1 av 1
Vilka krämer/schampon....
...använder du till ditt barn?
Just nu har hon bara från Weleda, zinksalva som är jättebra, och en tub med kombinerad tvål o schampo med ringblomma som också hör till deras babyserie.
http://www.weleda.se/hudvaard/baby_och_ ... body_wash/
Just nu har hon bara från Weleda, zinksalva som är jättebra, och en tub med kombinerad tvål o schampo med ringblomma som också hör till deras babyserie.
http://www.weleda.se/hudvaard/baby_och_ ... body_wash/
-

acko - Alltid online

Vi har Barnängens Balsamschampo "Härliga Hallon" till båda barnen, samt Barnängens duschcreme "Pigga Päron". De luktar supergott! Sen har jag en balsamspray från Wella som luktar jordgubbe. Ingen av killarna har torr hud, så jag undviker lotions, men ÄR de torra brukar jag använda Barnängens Barnolja.
-

HelenaS - Alltid online

Vi har haft lite olika barn schampo till ella! Men när det tog slut så har det blivit vanligt ett par gånger. Det är väl mest om de får i ögonen det bli jobbigt?!
Jag tror Ellas kusiner tvättar håret med "fin"schampo från kerastase?!?! Eller hur det nu stavas!
Jag tror Ellas kusiner tvättar håret med "fin"schampo från kerastase?!?! Eller hur det nu stavas!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Ella har väldigt känslig hud. Nu får vi smörja henne med en extra mjukgörande kräm.
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Vi har haft barnängens produkter, men nu har jag faktiskt köpt Bamse schampo och tvål från apoteket. Fast barnängen är inte slut ännu, så vi har inte provat bamse!
Har även en lotion från Weleda, måste fixa mer och kanske även prova andra produkter därifrån....
Har även en lotion från Weleda, måste fixa mer och kanske även prova andra produkter därifrån....
-

fumlan - Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling