Vilgot är sjuk
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: Vilgot är sjuk
Gumman!!! Förstår din oro, som verkar vara i allra högsta grad befogad!!! Hemskt när små rackare blir sjuka..Känner igen det där med att man ligger "på aga" på natten för oro för psd..Kan det hjälpa dig tror du att köpa ett sånt där andningslarm?
Så kanske du kan slappna av liiiite på natten iaf?
Super kram och lycka till..Snart är kl 8.15.
Så kanske du kan slappna av liiiite på natten iaf?
Super kram och lycka till..Snart är kl 8.15.
- Lejonella
- Alltid online

stackare! fruktansvärt när de små är sjuka. hoppas du får hjälp från barnmed nu o kan sova lite sen. många kramar
-

Kali - Alltid online

Åh, vad jobbigt! Vi låg inne med dante för samma sak, när han var tre månader, det var urjobbigt för han var ju så liten, men tre veckor! Liten stackare!! Men andningslarm kan du väl prova om inte annat än för att du ska få sova lite, och känna lite lugn. Hoppas han mår bättre snart.
- tinali
- Alltid online

Hoppas ni åkt in nu.
RS är ju inte att leka med. Jag vet hur sjuk Gus blev för några månader sedan och då är han relativt stor.
Håller tummarna för att Vilgot ska krya på sig snabbt!
Jättekram!
RS är ju inte att leka med. Jag vet hur sjuk Gus blev för några månader sedan och då är han relativt stor.
Håller tummarna för att Vilgot ska krya på sig snabbt!
Jättekram!
- Fru S.
- Alltid online

Ja hoppas de inte är RS att ni slipper de, men on de är RS så kan de vara skönt att få läggas in där dom är vana att ta hand om barn med RS. Jag tyckte i allafall de när älsta sonen fick de. Han var lite äldre närmare 3 månader.
Håller också våra tummar för lilla Vilgot.
Håller också våra tummar för lilla Vilgot.
- benicio
- Har vimedbarn.se som startsida

usch. jag avskyr när så små bli sjuka. de är så hjälplösa. men jag ska hålla tummarna för din lille
- HärligaTöser
- Alltid online

Stackars lilla Vilgot. Hoppas att det inte är något allvarligt! Huvudsaken är att ni får hjälp. Ett andningslarm kanske är något för dig att tänka på så att du får sova lite½
Stora KRAMAR½
Stora KRAMAR½
-

MinisMamma - Alltid online

Hoppas att han blir frisk snabbt nu. Lilla stackaren. Hoppas ni får sova lite snart igen 
- lolenona_84
- Alltid online

Åh vad tråkigt - det är ju så fruktansvärt oroligt och jobbigt när de små är sjuka. Skönt att ni fått så bra bemötande på sjukhuset. Kan ni turas om att vaka på nätterna om du har svårt att slappna av? Då kanske ni kan få sova några timmar var i alla fall? Jag vet när äldsta sonen var så sjuk, jag var så trött att det kändes som jag gled in i medvetslöshet de få stunderna jag kunde sova. Hoppas verkligen att han blir piggare snabbt.
- Trötta mamman
- Alltid online

Usch vad jobbigt med sjukdom hos en sån liten plutt
Hoppas han kryar på sig och att du får sova lite.
- shoegal
- Alltid online

Oj vad jobbigt för er alla! Det är omtumlande så det räcker med en ny liten bebis i familjen! Hoppas han blir frisk snart, förstår att det varit 12 långa dagar!
-

ullis78 - Alltid online

Stackars er allihop....3 veckor gammal och har varit sjuk i över 12 dagar av dom...det är mycket! RS....läskigt!! Krupp...jobbigt!!
Hoppas det vänder nu och att han får kvickna till i lugn och ro och hinna bygga upp lite immunförsvar innan nästa bacilldos kommer. KRAM!!
Hoppas det vänder nu och att han får kvickna till i lugn och ro och hinna bygga upp lite immunförsvar innan nästa bacilldos kommer. KRAM!!
- sprallos
jag tänkte på de där med kruppen.. har Teodor mycket hosta och så på dagarna?
de hade alvina och hon har även fått krupp ett par gånger och nu har läkarna komit fram till att de är förkylnings astma.
Senaste 2 ggr Alvina har arit förkyld har krupen kommit, men nu när vi fått astma sprayen och hålit på med den ett tag så har de inte varit minsta antydan till krupp och förkylningen sahr gått över helt.
vill inte att de ska vara så men om de skulle vara något är de ju bra om ni vet hur de kan visa sig..
Hoppas de inte gör något att ajg gick ifrån trådens egentliga inehåll och att jag skrivit de jag skrev.
Håller tummarna att lillen blir frisk snart och att han slipper förkylningen och allt där till.
Försök sov om du kan på dagarna om du har sambon hemma.
Stärkande kramar
de hade alvina och hon har även fått krupp ett par gånger och nu har läkarna komit fram till att de är förkylnings astma.
Senaste 2 ggr Alvina har arit förkyld har krupen kommit, men nu när vi fått astma sprayen och hålit på med den ett tag så har de inte varit minsta antydan till krupp och förkylningen sahr gått över helt.
vill inte att de ska vara så men om de skulle vara något är de ju bra om ni vet hur de kan visa sig..
Hoppas de inte gör något att ajg gick ifrån trådens egentliga inehåll och att jag skrivit de jag skrev.
Håller tummarna att lillen blir frisk snart och att han slipper förkylningen och allt där till.
Försök sov om du kan på dagarna om du har sambon hemma.
Stärkande kramar
-

gangsterflickan - Alltid online

17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling

[/url