Victors första möte med potatis
14 inlägg • Sida 1 av 1
Victors första möte med potatis
Japp...nu har han också testat!! Han gapar stort mot skeden och smaskar på, men sväljer nog inte så mycket..men vad gör det.
Nästa grej blir ärtor, hoppas det går lika bra!
Nästa grej blir ärtor, hoppas det går lika bra!
- Bilagor
-
- Potatis1.JPG (44.29 KB) Visad 123 gånger
-
- Potatis2.JPG (50.97 KB) Visad 124 gånger
- sprallos
gulle..
vi testade potatis idag med faktiskt
ludde slukade det med hull å hår 
vi testade potatis idag med faktiskt

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Han har tittat med stora nyfikna ögon på oss när vi ätit middag i nån vecka, så han var helt "med" när skeden kom. Han har suttit med oss i bordet några gånger, så han har sett på oss...
Vi började i måndags.
Fan, han känns så stor nu....mamma hinner inte med!! Även om det är månader kvar innan maten ska mätta, men ändå!!
Fan, han känns så stor nu....mamma hinner inte med!! Även om det är månader kvar innan maten ska mätta, men ändå!!
- sprallos
Vad roligt att det var helt naturligt för honom att öppna munnen och "ta emot" det som var på skeden!
Det gjorde inte Nikki första gången kan jag säga, tog ett tag innan hon fattade att jag ville ha in skeden i munnen på henne.
Dock äter hon som en galning nu, inte mycket som går till spillo när den tjejen är i farten!
Ärtor provade vi också som nr 2, det gick bra det med men man märkte att hon reagerade på att det var lite annan konsistens än vad potatisen har.
Hoppas Victor gapar lika stort när det är ärtdags!
Det gjorde inte Nikki första gången kan jag säga, tog ett tag innan hon fattade att jag ville ha in skeden i munnen på henne.
Dock äter hon som en galning nu, inte mycket som går till spillo när den tjejen är i farten!
Ärtor provade vi också som nr 2, det gick bra det med men man märkte att hon reagerade på att det var lite annan konsistens än vad potatisen har.
Hoppas Victor gapar lika stort när det är ärtdags!
- Rebl
-

ToToRo - Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking