VictorPalt 3 år...
24 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
VictorPalt 3 år...
Vart in i hela friden tar tiden vägen!? 3 år!!!
För 3 år sen precis just nu satt vi på sjukhuset och åt frukost...ja pappa F fick äta dubbel för jag fick knappt i mig ett glas juice. Sen drog vi iväg på stan....jag gick omkring med fostervatten skvalandes i megablöjan...huuu. Jag hade fått avstannande tabletter på natten och vid lunch drog det igång igen. Sen kom han ut 19:56...lillälskling...
Nu väntar vi på att det ska bli lite ljusare och att lillasyster vaknar så hon får äta och somna om igen, vi ska passa på att gå ut nästa sovpass nämligen. Det har kommit massa rolig snö som ska skottas....*suck* Pappa F är på övning i Härnösand så han har ringt och grattat honom på telefonen.
För 3 år sen precis just nu satt vi på sjukhuset och åt frukost...ja pappa F fick äta dubbel för jag fick knappt i mig ett glas juice. Sen drog vi iväg på stan....jag gick omkring med fostervatten skvalandes i megablöjan...huuu. Jag hade fått avstannande tabletter på natten och vid lunch drog det igång igen. Sen kom han ut 19:56...lillälskling...
Nu väntar vi på att det ska bli lite ljusare och att lillasyster vaknar så hon får äta och somna om igen, vi ska passa på att gå ut nästa sovpass nämligen. Det har kommit massa rolig snö som ska skottas....*suck* Pappa F är på övning i Härnösand så han har ringt och grattat honom på telefonen.
- Bilagor
-
- Dagiskort 2010 liten.jpg (27.2 KB) Visad 256 gånger
- sprallos
Re: VictorPalt 3 år...
Ja tiden springer iväg! Grattis söta Victor på 3-års dagen!
-

LineMor - Alltid online

jisses, kommer ihåg när du skrev i tråden när det var på G.. Ett stort grattis till den söta stora pojken. hoppas på en jätte fin dag med mycket paket och tårta.
- HärligaTöser
- Alltid online

Stort grattis till sötingen! Det är helt galet vad tiden går fort.
-

Fluffis - Alltid online

Grattis fina victor på 3 årsdagen!! tiden ränner iväg, de har vi fått lära oss.. =/
-

Petra86 - Alltid online

Måste gratta här med ju!! Grattis finaste coolaste stora 3-åriga Victor!! Ses om 1½ vecka, Oj vad vi ska busa då! 
-

Nelia - Alltid online

Stort Grattis till stora lilla killen
! Vilken snygging
! Ha en underbar dag Victor!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

24 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2