Vi som försöker bli gravida igen!
Re: Vi som försöker bli gravida igen!
tack nelia!
jasså..e det pga operationen fortfarande eller vaad? ...annars behöver du ju inte gö så mkt ..det hänge rju mest på han haha
jasså..e det pga operationen fortfarande eller vaad? ...annars behöver du ju inte gö så mkt ..det hänge rju mest på han haha
- Tigi
- Alltid online

Ja, det är pga op.
Äsch, om vi ska sexa vill jag ju också få det trevligt, hehe
Vi är über-mega-sugna bägge två eftersom det dröjt länge nu så det skulle bara bli pannkaka om vi gör nåt halvdant
Vill ju sexa loss för 17!! 
Äsch, om vi ska sexa vill jag ju också få det trevligt, hehe
-

Nelia - Alltid online

Nelia din lilla sex-atlet..
Men jag håller med dig, när man gör det ska det vara SEX...
- sprallos
jaaa det e väl då det oftast blir barn oxå! om båda njuter lixom 
- Tigi
- Alltid online

Min farmor kunde inte förstå diskussionen kring abort osv. Vi försökte få henne att förstå att situationen kring en graviditet inte alltid är planerad eller önskad + att tjejen kan ha blivit våldtagen osv.
Då tittade hon på oss som om vi vore från mars och sa: "Det blir inga barn om inte tjejen får ut nåt av det. För då öppnar sig inte luckan".
Lite gulligt, men tragiskt samtidigt. Hon har 3 barn själv...så då skulle det innebära att hon bara njutit av sex 3ggr i livet...
Då tittade hon på oss som om vi vore från mars och sa: "Det blir inga barn om inte tjejen får ut nåt av det. För då öppnar sig inte luckan".
Lite gulligt, men tragiskt samtidigt. Hon har 3 barn själv...så då skulle det innebära att hon bara njutit av sex 3ggr i livet...
- sprallos
hihihi ni är bara förunderbara... hoppas era finnar bygger boplats och börjar gro .... hahhaha
Lyckat till till er allihopa!

-

ToToRo - Alltid online

hihihi ni är bara förunderbara... hoppas era finnar bygger boplats och börjar gro .... hahhaha

-

ToToRo - Alltid online

Sex är överskattat!!! Bara den dagliga spermatömningen sköts så är jag nöjd! (Vem orkar med njutsex?!) 
Skämt åsido så hoppas jag att det tar sig så att vi kan slippa spermatömningarna...
Och länge leve finnarna!
Skämt åsido så hoppas jag att det tar sig så att vi kan slippa spermatömningarna...
Och länge leve finnarna!
-

Lotta72 - Alltid online

faan nu e jag typ säker på att jag inte kommer få ett plus i helgen...har haft väärldens sämsta (tjurigaste) dag....jag snackar om PMS asså! fyy vad jobbigt
.. mitt humör e inte å leka me då... (nelia: hehe du kanske inte vill träffa mig i fredas pga det
) .... men asså jag har sjukt jobbigt med det...men men.. baaaajs!
- Tigi
- Alltid online

Tigi: Du snackar med PMS-drottningen av oss alla, kom du och tjura om du vill, du får ju sällskap och tjejerna har någon att leka med
(om ni vill komma till mig förstås... ni är välkomna men har du andra förslag så bara säg till, ja på fejjan var det ja.. fel tråd haha) 
sprallos: Hahaha, "För då öppnar sig inte luckan".
Spermatömningar var precis det vi körde när Joel blev till... (Fast jag måste ändå få till det innan slutet, annars känns det ju meningslöst att ens ha sexat, för mig då..) R vill aldrig mer gör en sådan resa, han var så trött på sex stackarn, och det kan jag lova händer inte ofta..
Jag hade så gärna önskat att nästa graviditet blir till av spontant vilt jävla hett sex
men när det gått flera månader och inget "mirakel" har skett så blir det ju till slut det enda som räknas, att bli med barn! Vi körde spontant i 8 månader, varje mens knäckte mig mer och mer och jag trodde faktiskt att jag inte kunde bli gravid pga olika omständigheter från ungdomsåren. 9 månaden körde vi på, som jag sagt tidigare, med varannandags-sex. Sugen eller ej, det var bara att släpa sig in i sängkammaren. Och då blev han ju förstås till, och blev beräknad i december. JAA! Vad bra planerat
23 dec kom han. 
sprallos: Hahaha, "För då öppnar sig inte luckan".
Spermatömningar var precis det vi körde när Joel blev till... (Fast jag måste ändå få till det innan slutet, annars känns det ju meningslöst att ens ha sexat, för mig då..) R vill aldrig mer gör en sådan resa, han var så trött på sex stackarn, och det kan jag lova händer inte ofta..
Jag hade så gärna önskat att nästa graviditet blir till av spontant vilt jävla hett sex
-

Nelia - Alltid online

hehe jag skrev precis till dig på fejjan nu jöö!
. . .
sprallos: helt rätt! jag e helt hundra på att "luckan inte öppnar sig" om båda inte njuter...faktiskt tror jag det....
Nelia: L o T kom till av spontant vilt jävla hett sex (som du uttrycker det så fint) hahahahaha..... å då va det på vår smeknmånad o vi var utan kondom 1 gång!! å jag blev gravid direkt (hade ingen koll på ägglossning eller sånt då heller...) denna bilden tog jag på samma resa ;P

och jaaa....det kan stämma
sprallos: helt rätt! jag e helt hundra på att "luckan inte öppnar sig" om båda inte njuter...faktiskt tror jag det....
Nelia: L o T kom till av spontant vilt jävla hett sex (som du uttrycker det så fint) hahahahaha..... å då va det på vår smeknmånad o vi var utan kondom 1 gång!! å jag blev gravid direkt (hade ingen koll på ägglossning eller sånt då heller...) denna bilden tog jag på samma resa ;P

och jaaa....det kan stämma
- Tigi
- Alltid online

Nämen va f-n, vad är det jag ser!!! Här har jag inte kikat in på ett tag och så ser jag lite kändisar som smyger runt och försöker göra syskon, spännande
Tigi din busa, lycka till med testning på söndag
Haha sprallos, söt farmor. Vi får väl hoppas hon ändå fick njuta mer än 3 gånger
Tigi din busa, lycka till med testning på söndag
Haha sprallos, söt farmor. Vi får väl hoppas hon ändå fick njuta mer än 3 gånger
-

Tossy - Alltid online

Hehe.. Lovely Tigi!! Tänk vad häftigt om det tagit sig på första nu med?
Jag håller tummarna för det!
-

Nelia - Alltid online

Nelia skrev:Hehe.. Lovely Tigi!! Tänk vad häftigt om det tagit sig på första nu med?Jag håller tummarna för det!
samtidigt kan jag tänka mig att "vänta" på dig oxå
- Tigi
- Alltid online

Ni ä ju bara för söta!! Vilt ohämmat sex, varannan dag sex, kommando-sex eller vad man nu vill kalla det.... Hoppas bara att det blir ett litet plus efter all ansträngning!!
LYCKA TILL alla! (känns som att jag minst hänger här ett par månader till
)
LYCKA TILL alla! (känns som att jag minst hänger här ett par månader till
- lime95
- Alltid online