Banner Forum Image

Vi som försöker bli gravida igen!

Re: Vi som försöker bli gravida igen!

Inläggav supermyran » mån sep 06, 2010 18:58

hejhopp!!!
Nu är jag här igen!!! Efter en låååång sommar som gick ut på att vänta ut kroppen efter mitt andra missfall i början av sommaren....
Nu väntar jag på BIM den typ 14 september...

Känner mig lite ledsen över alla som har börjat efter oss som nu går runt med sina finna små magar : (
Men sånt är livet!

hoppas vi alla snart går runt med våra magar : )
Bild

Bild
Användarvisningsbild
supermyran
Har vimedbarn.se som startsida

Inläggav HärligaTöser » mån sep 06, 2010 19:01

hoppas det går vägen för er denna gången nu :)
Bild
............................................
Vicktoria 5år
Emilia 4år
Annica 2år
Emil 1år
HärligaTöser
Alltid online
Alltid online

Inläggav Lotta72 » mån sep 06, 2010 19:52

Tigi skrev:Lotta72- hehe jaa du kans ju alltid hoppas..men tråkigt för mig då ;) -.... jag hoppas iallafall på att det släpper för er nu bara för ni fått en tid å blir gravid istället :D

Det hoppas jag oxå! Samtidigt vill jag inte få allt för höga förväntningar. Fallet ner blir så mycket smärtsammare då. Och ska jag vara ärligt så tror jag inte riktigt på att vi kommer att fixa det här på egen hand.

supermyran skrev:hejhopp!!!
Nu är jag här igen!!! Efter en låååång sommar som gick ut på att vänta ut kroppen efter mitt andra missfall i början av sommaren....
Nu väntar jag på BIM den typ 14 september...

Känner mig lite ledsen över alla som har börjat efter oss som nu går runt med sina finna små magar : (
Men sånt är livet!

hoppas vi alla snart går runt med våra magar : )

Välkommen (tillbaka)! Oj, vad jag känner igen mig i det där med alla magar som kommer och går under tiden som en annan försöker bli på smällen! Jag blir inte gravid överhuvud taget... (Bortsett från den gången jag blev gravid med dottern förstås.) Jag beklagar verkligen ditt missfall! Hoppas du snart får gå hela vägen!!
Bild

Bild

MA nov -10
Användarvisningsbild
Lotta72
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » mån sep 06, 2010 20:59

välkommen supermyran :) . va kul me en till ! men självklart har du BIM före mej ;) ..bara jag som får vänta i hundra år ...hahaa.. beklagar missfallet ditt :( ...hoppas på det bästa nu!

precis alla i min närhet e gravida nu...(eller inte, men det känns som det) iallafall 4 st och det e många...en föddes föresten igår ja..så nu e det bvara 3 då ;) :D
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav supermyran » tis sep 07, 2010 18:19

Försöker att inte förvänta mig så mycket denna gången!! Jag vet inte varför men förra BIM var jag övertygade om att jag var gravid och när mensen kom blev det ett fett slag i ansiktet. Samma dag berättade min bästa väninna att dom hade blivit gravid på första försöket : ( höll på att börja grina! Vi var gravida samtid förra gången. Har tre veckor mellan våra första barn : )

Så nu försöker jag vara glad för deras skull och tänka tanken att jag har en underbar liten tjej och min goa gubbe. Försöker få in i huvudet att det inte vore katastrof om det "bara" blir Vi : )
Bild

Bild
Användarvisningsbild
supermyran

Inläggav Tigi » tis sep 07, 2010 20:02

supermyran - vi e ju på första försöket nu men jag vill vill vill....ibland ...å ibland tänker jag att det spelar ingen roll...jag har ju två små här hemma ändå lixom som e mitt allt :D . . men jag tycker mest det e jobbigt å vänta på att få testa..jag e så nyfiken av mig...;)

varför va du så övertygad om att du va gravid förra gången då? ... jag e inte alls övertygad om att jag blivit gravid nu , men min kille e helt övertygad!? hehe...han tror nog att han e bäst bara för att våra flickor kom på ett enda försök utan skydd förra gången lixom.... :P jag själv hoppas bara, men e verkligen inte övertygad....vilket e lite jobbigt..
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » tis sep 07, 2010 20:03

förresten hur gammal e du om man får fråga?
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav lime95 » tis sep 07, 2010 20:08

Kul med lite liv och rörelse i denna tråden :) Håller tummarna för oss som är kvar.
Marcus -92, Emil -95, Eric -09, Maya -11

Bild

Bild[
lime95
Alltid online
Alltid online

Inläggav supermyran » tis sep 07, 2010 20:13

Tigi: jag vet inte varför jag var så övertygad.... kanske för att det var första gången vi prickade in äl sedan mitt senaste missfall (har haft ett april och ett juni). Det senaste missfallet tog det lååååång tid för min kropp att hitta tillbaka. Har nog haft det ganska lätt att bli gravid. Lillan blev till på första försöket. Och vi har blivit gravida två gånger på 8 månader.

Men jag vill inte hoppas igen. Allt blir så svart när mensen kommer. Min man tycker jag glömmer vad vi har nu...

Jag är 33....snart! fy
du då???
Bild

Bild
Användarvisningsbild
supermyran

Inläggav Tigi » tis sep 07, 2010 20:22

jaa men då förstår jag..då hade jag oxå vart rätt övertygad faktiskt...

usch för å få missfall... :( jag tycker det verkar så vanligt så iobland tror jag att jag kommer få det..nångång i livet ..knäpp e jag men jag tänker sånt ibland... ;)

jag e 26
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Lillan08 » ons sep 08, 2010 07:30

Vad kul att det är liv i denna tråden!! Jag kan ju inte låta bli att hänga här och hoppas med er!! :)

När är era BIM?? (så man kan hålla extra koll :) )
Bild

Bild

ma 30/10-10
mf 23/7-11

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
Användarvisningsbild
Lillan08
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » ons sep 08, 2010 08:33

Tigi!! Det var det värsta :D Lycka till och hoppas det tagit sig!

Jag längtar tills jag kan göra er sällskap i den här tråden. Vi kör oskyddat fast vi avbryter, har gjort så de sista månaderna. Vi planerar alltså inte riktigt än, men kanske efter nyår *hoppas*
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » ons sep 08, 2010 11:08

Nelia-- hihi jag vet...e lite hemligt , men ändå inte eftersom jag känner många av er här inne nu jö ;) ... jag väntar här på dig =) ..

Lillan08- tror jag ska testa sön den 19 (då det e val oxå) hehe...e egentligen kanske någon dag tidigare än BIM , men hallå..orka vänta ;) ... tror egentligen att jag bör testa typ 21 eller 22..... aslåååångt tis dess!

föresten va jag å hårdträna igår... e det dumt kanske? blev lite nojjig
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav HärligaTöser » ons sep 08, 2010 11:45

här är en till som kommer vakar över er :)
Nelia kanske bli innan nyår om ni kör oskyddat. hehe
Bild
............................................
Vicktoria 5år
Emilia 4år
Annica 2år
Emil 1år
HärligaTöser
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » ons sep 08, 2010 11:50

Jag bara älskar den här tråden även om jag själv inte ska "delta" mer...men det är så spännande att se hur det går för er andra.

Säger desamma...Kul Tigi!! Nu håller jag tummarna!!

Nelia: Ja det kan bita fast typ när som helst, så skönt att köra så...bara gummifritt sex när man vill, hur man vill och hur ofta man vill utan "krav" hit och dit.
Användarvisningsbild
sprallos
Alltid online
Alltid online

FöregåendeNästa

Återgå till Bli gravid