Vi ses i götet!
69 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vi ses i götet!
Vet inte om jag ska starta en sån här tråd, men jag gör nog det (uppenbarligen). =) Jag och Vincent tar tåget ner till Göteborg tillsammans med Vimses mormor. Vi ska hälsa på gammalmormor, strosa på Liseberg och annat mysigt. Och så ska vi såklart träffa några mammor+barn. Vi blir några aprilmammor (årgång 08 lär man väl skriva nu för tiden, haha) som ses, antagligen lördag 14 nov, och om någon trevlig själ är sugen på att haka på så hojta till!
Och ni göteborgare, se nu till att det blir strålande senhöstväder!!!
/sitamoia & Vimse
Och ni göteborgare, se nu till att det blir strålande senhöstväder!!!
/sitamoia & Vimse
-

moia - Alltid online

Re: Vi ses i götet!
Nej men, så trevligt! Får kolla almanackan om jag är fri då, i så fall vore det väldigt skoj 
-

Tossy - Alltid online

Åååh vad roligt!!!
Ska kolla sen så jag inte har otur och jobbar den helgen.. Vill verkligen träffa dig och Vincent!!
-

Nelia - Alltid online

öppnar liseberg så tidigt alltså? my god, de hinner ju knappt stänga för sommaren! Vore jätteskoj att träffas, jag kan säkert
-

Kali - Alltid online

Nej!
Av alla helger så jobbar jag den! Jobbar ju var 4:e helg och just DÅ när du KOMMER ska jag jobba... Skit också!
-

Nelia - Alltid online

ÅÅÅÅ, vad skoj det hade varit!! Men jag har en sambo och en son som fyller den veckan, så helgen uppbokad på kalas. 
Helgen innan och helgen efter är vi nere (har sommarhus i närheten)
Helgen innan och helgen efter är vi nere (har sommarhus i närheten)
- lime95
- Alltid online

Åh, roligt det ska bli att träffa några gamla "kändisar"! =D Men vad typiskt Nelia, att det var precis fel helg för dig... =(
Kali: Japps Liseberg är öppet för julen då! De har väl stängt någon månad lite drygt, bara tillräckligt för att hinna rigga om parken. =)
Tigi och Fru S: Längtar också! Det blir tredje gången vi ses nu, så himla roligt att följa Gusen och tjejerna, det hinner ju hända så otroligt mycket mellan varje gång!
Kali: Japps Liseberg är öppet för julen då! De har väl stängt någon månad lite drygt, bara tillräckligt för att hinna rigga om parken. =)
Tigi och Fru S: Längtar också! Det blir tredje gången vi ses nu, så himla roligt att följa Gusen och tjejerna, det hinner ju hända så otroligt mycket mellan varje gång!
-

moia - Alltid online

Detta får jag kolla upp. Då kommer dock min gubbe att följa med, hehe
Men jag ska kolla och se vad han säger, för vi har ändå planerat att åka dit!
- LillaMalin
- Alltid online

Hepp, fick veta att just denna dagen är det vi är bjudna på personalfest till makens chef. Så det blir att åka dit.. Hoppas ni får trevligt 
- LillaMalin
- Alltid online

Ah jaja, hoppas ni också får trevligt på personalfesten LillaMalin! =) Jobbar din karl i Göteborg? Det kanske inte är så långt att pendla från Uddevalla iofs, allt är ju relativt. =) Fast du kanske menade att ni skulle på personalfest där hemma, hehe vad virrig jag blev nu.
-

moia - Alltid online

Nää han kör lastbil
Han utgår ifrån Uddevalla. Vi ska hem till hans chef där han bor någonstans i skogarna i dalsland 
- LillaMalin
- Alltid online

Alltså, jag jobbar ju inte dygnet runt, utan "bara" mellan 07-16.30 så om du inte är allt för uppbokad eller upptagen efter det så ses jag gärna!
Vill ju väldigt gärna träffa er när ni ändå är här!
-

Nelia - Alltid online

ojdå....jag blev helt galen här å började leta efter "like" knappen på ditt inlägg Nelia ...hahaha FB skadad!
men jag gillar ditt tänk där
!
men jag gillar ditt tänk där
- Tigi
- Alltid online

69 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5