Vi ses i götet!
69 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vi ses i götet!
tjolo!!
Nu vet jag att Sitamoia inte ser detta da men Kali, Fru.s och Tossy...
Jag hoppas ni fortfarande vill komma hit imorn o ni e så välkommna
Nu e det så att jag , Leia och Tibella är lite snoriga...vill bara varna.... asså vi e inget sjuka eller så utan bara snoret som rinner lixom....men ville ändå säga dte så får ni avgöra själva om ni fortfarande vill komma *hoppas*
... Jag kommer i vilket fall göra maten imorn hihi....
hoppas ni får kul i slottis på förmiddagen oxå!
kram
Nu vet jag att Sitamoia inte ser detta da men Kali, Fru.s och Tossy...
Jag hoppas ni fortfarande vill komma hit imorn o ni e så välkommna
Nu e det så att jag , Leia och Tibella är lite snoriga...vill bara varna.... asså vi e inget sjuka eller så utan bara snoret som rinner lixom....men ville ändå säga dte så får ni avgöra själva om ni fortfarande vill komma *hoppas*
hoppas ni får kul i slottis på förmiddagen oxå!
kram
- Tigi
- Alltid online

Fick reda på att Fru.S inte kunde komma nu .. tråkigt tycker jag
. . men det kommer fler gånger..skolan måste ju få gå före =) . .
om ni andra oxå har fått förhinder på något sett, meddela det gärna .
om ni andra oxå har fått förhinder på något sett, meddela det gärna .
- Tigi
- Alltid online

Jättekul att träffa er, Fru S, Tossy och Tigi! Vi hade riktig tur med vädret trots allt på lekplatsen. Det var blött, men bara underifrån. Och superkul att se hur du och familjen bor Tigi, och riktigt smarrig mat! Och vad synd att Jakob inte mådde bra Kali, men vi får ses nästa gång istället.
Jag har lagt upp lite kort på min blogg, så där får ni gärna kika: sitamoia.blogg.se Någon mer som har bilder att visa upp?!
Jag har lagt upp lite kort på min blogg, så där får ni gärna kika: sitamoia.blogg.se Någon mer som har bilder att visa upp?!
-

moia - Alltid online

tack själv hörni! =) .. va kul att du å Tossy kunde komma förbi ! jag kan ju säga såhär att direkt när ni hade gått så testade både Leia å Tibella vilt att klättra upp på spisen å satte sig i den sådär som Ida gjorde..sedan klättrade dom upp i fönstret som Vincent gjorde...hahaha! vad har era ungar lärt dom egentligen!? shit asså...hihi...fast som tur e när mina ungar får testa nått så e det bra sen...dom ville bara visa mig att dom oxå kunde göra sådär...bara att dom kanske inte vågade riktigt inför "polarna"
.... för sen har dom inte klättrat mer...puh.. 
- Tigi
- Alltid online

kllade in bloggen nu....oohh vilken mysig helg ni haft sitamoia =) ..å du e ju så duktig på att göra det ännu mysigare med din bra bilder och hur du lagt upp dom
...
å så himla fina bilder på barnen! ...å va jag önskar mig en bra kamera.....
å så himla fina bilder på barnen! ...å va jag önskar mig en bra kamera.....
- Tigi
- Alltid online

Haha, vilka sötfisar som var tvugna att testa spissittning och fönsterklättring! Ja hoppas de håller sig någorlunda på golvnivå nu då när de visat att de kan. =)
Tack för bloggkomplimangen! Men det är ju sååå svårt att välja bort bilder, jag har ratat en hel hög som jag gillar väldigt mycket egentligen. Fast det är lite av det som känns skönt också, att jag måste välja. Skulle verkligen behöva ta tag i alla kort som jag vill framkalla, vi ligger typ två år efter, hrm... För jag gillar att ha album att bläddra i, men att välja bort... grymt svårt.
Du Tigi förresten, du får gärna lägga upp receptet på din roti (hette det va? Hur uttalar man det förresten, betoning på "o" eller "i"?)!
Tack för bloggkomplimangen! Men det är ju sååå svårt att välja bort bilder, jag har ratat en hel hög som jag gillar väldigt mycket egentligen. Fast det är lite av det som känns skönt också, att jag måste välja. Skulle verkligen behöva ta tag i alla kort som jag vill framkalla, vi ligger typ två år efter, hrm... För jag gillar att ha album att bläddra i, men att välja bort... grymt svårt.
Du Tigi förresten, du får gärna lägga upp receptet på din roti (hette det va? Hur uttalar man det förresten, betoning på "o" eller "i"?)!
-

moia - Alltid online

åh jag blir avis!
Satt här hemma på lördagen och undrade om jag var för feg och om jag borde kommit ändå men sen blev han ännu sämre under söndagen och sen fick vi åka till barnakuten sent på kvällen. så med facit i hand var det bra att vi inte kom och smittade ner er med något otäckt!
-

Kali - Alltid online

Förutom en VÄLDIGT blöt strumpa så höll Ida sig torr, det var skönt! Det var verkligen supertrevligt hela dagen. Kul att äntligen få träffa dig Fru S. Och Rotin var fantastiskt god, det får du bjuda mig på igen när som helst Tigi
Hihi, vad sött att de också testade spissittning och fönsterklättring sen, jag skyller allt på Vincent, vilken klättergalning han är!
Jättefina bilder på bloggen sitamoia, du får gärna skicka över några några till mig eftersom jag inte hade kameran med alls. Nytt minneskort ska införskaffas imorgon då det troligen blir en tripp till Ullared. Säg till om du vill ha en mailadress så PM:ar jag den till dig eller adress om du vill skicka på skiva istället!
Hoppas Jakob mår bättre nu, jäätesynd att ni inte kunde vara med men det är bättre att han kryar på sig!
Jättefina bilder på bloggen sitamoia, du får gärna skicka över några några till mig eftersom jag inte hade kameran med alls. Nytt minneskort ska införskaffas imorgon då det troligen blir en tripp till Ullared. Säg till om du vill ha en mailadress så PM:ar jag den till dig eller adress om du vill skicka på skiva istället!
Hoppas Jakob mår bättre nu, jäätesynd att ni inte kunde vara med men det är bättre att han kryar på sig!
-

Tossy - Alltid online

Kali: Stackars Jakob! Hoppas han är på bättringsvägen nu i alla fall.
Tossy: Hihi, den där strumpan ja, den var rätt blöt. Jag bytte ju hela Vimses outfit, fast han var mest lite blöt om ärmslut och benslut. Och han klarade sig utan skor hela vägen hem sedan, det undrade jag hur det skulle gå.
Du kan väl pm:a mig din mejladress så kan jag skicka över lite kort! Hur stora vill du ha dem, och hur många? Det dröjer till helgen (minst är bäst att säga) men jag lovar att skicka. Jag måste förresten också skaffa ett nytt minneskort. Mitt 2 GB-kort börjar kännas lite trångt i skorna, och när Fru S började prata om 16 GB så ryckte det till i köpnerven. =))
Tossy: Hihi, den där strumpan ja, den var rätt blöt. Jag bytte ju hela Vimses outfit, fast han var mest lite blöt om ärmslut och benslut. Och han klarade sig utan skor hela vägen hem sedan, det undrade jag hur det skulle gå.
Du kan väl pm:a mig din mejladress så kan jag skicka över lite kort! Hur stora vill du ha dem, och hur många? Det dröjer till helgen (minst är bäst att säga) men jag lovar att skicka. Jag måste förresten också skaffa ett nytt minneskort. Mitt 2 GB-kort börjar kännas lite trångt i skorna, och när Fru S började prata om 16 GB så ryckte det till i köpnerven. =))
-

moia - Alltid online

69 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5