vi kan inte ha sex längre?!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
vi kan inte ha sex längre?!
ja så tråkigt är det! våran kille är 3,5 månad nu och vi har fortfarande inte haft mys.. eller just sex iaf.. vi har testat några gånger men det går inte! den går inte in helt enkelt känns som de inte finns nåt hål längre typ de tar bara bom stopp och gör ont. nu har vi visserligen inte testat med glidmedel som jag läst att man skall ha i början men de känns inte som de kan få det o funka..
sån jäkla skillnad kan de väl inte bli?? (har aldrig använt det)
börjar bli lite smått frustrerande nu, saknar den biten i förhållandet likssom..
börjar bli lite smått frustrerande nu, saknar den biten i förhållandet likssom..
- hellokitty
- Alltid online

Re: vi kan inte ha sex längre?!
ammar du fortfarande? så länge jag ammade var det totalstopp även med glidmedel och hur mycket jag än ville. Sen när jag trappade ner på amningen så gick den att få in iallafall med det gjorde så j*velusiskt ont men så när jag slutat amma helt så var allt lika härligt som förr igen
Det var många frustrerande månader.
- lolenona_84
- Alltid online

Jajemen, får hålla med lolenona_84, när amningen e över funkar det som det ska igen 
Jag upplevde precis samma, att det typ va somom det växt igen,hihi, men fy va jobbigt det va.Men glidmedel e ett måste i början, nu funkar det utan igen o har slutat göra ont
Håll ut, det blir snart bra!
Jag upplevde precis samma, att det typ va somom det växt igen,hihi, men fy va jobbigt det va.Men glidmedel e ett måste i början, nu funkar det utan igen o har slutat göra ont
Håll ut, det blir snart bra!
-

MollyAlex - Alltid online

glidmedel gör JÄTTEskillnad. helst sånt som är 100% ren silikon tycker jag. men defintivt värt att testa.
-

Kali - Alltid online

Ovestin (ovestrin?) rekommenderade min BM varmt. Införskaffade det häromdagen men har inte börjat använda det ännu.
- Eva
- Alltid online

det här är ju något man inte visste innan. hade samma problem, även efter amning för då åt jag p piller och blev supertorr. satte in en spiral och då blev det bättre
- tinali
- Alltid online

okej tack för era svar! ja jag helammar så då är de väl så exakt så känns de som dom råkade sy ihop hela hålet när dom sydda klippet
e väl bara o vänta då...
- hellokitty
- Alltid online

här var det oxå omöjligt utan gildmedel.. testa det, det skadar ju inte att prova =)
-

evelinah - Alltid online

Hej, bara undrar allmänt, har ni mycket förspel? Jag menar kan han få in fingrar?
Ha länge förspel och sen när han kanske märker att du är jätte på G, så annvänd "Heat Play" från apoteket, det blir varmt och glider in som med smör hehe.. jätte bra är den.
Men att ta finger först och bara värma upp några ggr
.
Tja.. försöka kan man ju i alla fall :=)
Ha länge förspel och sen när han kanske märker att du är jätte på G, så annvänd "Heat Play" från apoteket, det blir varmt och glider in som med smör hehe.. jätte bra är den.
Men att ta finger först och bara värma upp några ggr
Tja.. försöka kan man ju i alla fall :=)
-

loppys - vimedbarn.se skribent

igår gick de faktiskt! kanske inte va århundradets mys men ändå ja va så lycklig när de äntligen funka!
- hellokitty
- Alltid online

som om det vore första gången haha
mycket Play heat, den är super bra
haha
-

loppys - vimedbarn.se skribent

VI har inte heller fått till det förrens igår (vår dotter är 4 månader). Inte världens underbaraste himlastormande men det gick. Jag har känt mig så taskig mot min man när jag inte haft lust. Mycket glidmedel är av nöden för att den ens ska gå om vi ska få till det, så var det faktiskt även innan graviditeten, man kanske ska prova ovesterin.
-

Snurklan - Nykomling

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2