Vera!
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vera!
Gick in och kollade igen hi hi. Dom är så galet söööötaaaa!!!!!!
Går allt bra? Har storasyster börjat vänja sig lite nu?
Vem är det som är så duktig på att ta kort av er? Eller är det kanske båda
?
Går allt bra? Har storasyster börjat vänja sig lite nu?
Vem är det som är så duktig på att ta kort av er? Eller är det kanske båda
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

De är så söta så söta! Hoppas det blir en Faluresa någon gång framöver (på tal om Spillevinken, hihi). Du får haka på Strumpan hit någon gång! ;D Iofs är det ju lättare att ses om jag kommer till Stockholm, vilket jag nog gör någon gång i år hoppas jag. Har ju både bror och en hel hög vänner där. Fast då är ju problemet att man ska lyckas träffa så många som möjligt. Babbelbabbel, gud vad svamlig jag känner mig idag. =))
-

moia - Alltid online

Tack, tack Strumpan. 
Dessa bilderna har Tedde tagit, han är väl den som fotar bäst och mest. Jag hinner inte och då ligger man av sig lite. Samt för att få dom där bra bilderna så knäpper man rätt många på vägen.
Sitamoia, en träff hade ju varit stenkul! Förstår att det är många att träffa när du kommer ner hit. Det är ju likadant när vi åker ner till västkusten. Jag har aldrig varit i Falun, bara passerat. Dalarna är vackert!
Jag diggar verkligen Spillevinken, önskar jag hade en sån butik i närheten!
Dessa bilderna har Tedde tagit, han är väl den som fotar bäst och mest. Jag hinner inte och då ligger man av sig lite. Samt för att få dom där bra bilderna så knäpper man rätt många på vägen.
Sitamoia, en träff hade ju varit stenkul! Förstår att det är många att träffa när du kommer ner hit. Det är ju likadant när vi åker ner till västkusten. Jag har aldrig varit i Falun, bara passerat. Dalarna är vackert!
Jag diggar verkligen Spillevinken, önskar jag hade en sån butik i närheten!
-

magda - Alltid online

18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking