Vem gör vad?
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vem gör vad?
Cecilia*, haha, så där är jag nog med, vill ha det på mitt sätt, han kan göra det lika bra, fast det går mycket fortare om jag gör det, osså sneglar jag om han gör något o måste kommentera.... skäms på mej!
Fast.. när han ska göra nåt så ska han alltid göra så stor grej av det, STOOORstäda, inte vardagsstäda, typ tömma lägenheten för att dammsuga... använda heeeela köket vid matlagning så det blir en stor röra... haha ja, vi gör lite olika..... men min nivå på pedant är väldigt låg just nu, det finns viktigare saker än att ha tipp topp... blir lite frustrerad på vänner utan barn som har ett hem som en inredningstidning.... o det är så skönt att komma till barnfamiljer som har lite stökigt utan att skämmas! 
- Ki27
- Alltid online

Sasoki - Haha, precis så där är S också när han ska städa, då är det stooorstädning!
Jag är hemsk, ibland när han har bäddat sängen tex så brukar jag gå och snygga till lite efteråt så att det blir på mitt sätt med överkastet och så! Fy på mig!
Ja, nu har man ju annat att göra än hålla hemmet i tipp topp. Hihi, visst är det skönt att hälsa på andra barnfamiljer!
Utom en av mina kompisar, haha! Jag fattar inte hur hon lyckas hålla kliniskt rent hemma JÄMT! Och då är det verkligen kliniskt rent, inte ens på barnens lekrum är det stökigt. Hon har två små barn, det skiljer endast 1 år och 10 mån mellan dem. 
- Cecilia*
- Alltid online

Huuu, det är nästan läskigt att de kan ha så där rent! :chock: som en sräckfilm, hihi!
- Ki27
- Alltid online

18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Septembermammor 2008