vem 17 kidnappar ett dött spädbarn?!
7 inlägg • Sida 1 av 1
vem 17 kidnappar ett dött spädbarn?!
har ni hört nyheterna idag, ett dött spädbarn är försvunnet... när föräldrarna skulle se sin son för sista gången så var kroppen borta. så nu har det hållits presskonferens, för att få tips om var kroppen kan finnas.
jag hoppas verkligen att ingen har stulit kroppen, det vore fruktansvärt. Och jag känner verkligen med stackars Villes föräldrar.
här har ni en länk till det, om ni vill läsa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4978067.ab
jag hoppas verkligen att ingen har stulit kroppen, det vore fruktansvärt. Och jag känner verkligen med stackars Villes föräldrar.
här har ni en länk till det, om ni vill läsa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4978067.ab
-

NinaSke-å - Alltid online

Re: vem 17 kidnappar ett dött spädbarn?!
Ja jag läste och är så upprörd, tanken på vad man ska med Ville till, stör mig ändå mer... Hur fan kan man, och vad är anledningen... *grymt så att jag ryser*
-

30-åringen - Alltid online

Men fy så hemskt, hoppas det bara är ett stort misstag och att kroppen snart hittas. Stackars föräldrar som inte får begrava sin son 
-

fru Wahlström - Alltid online

Men fy, vad hemskt! Hoppas han kommer tillrätta...
-

Veeronica - Alltid online

ja fy, vad kan man egentligen göra med ett så litet barn? som jag uppfattade det, så var det ett barn som dött i vecka 24, i magen?
-

NinaSke-å - Alltid online

Läste om det igår och blev helt kall. Inte nog med att föräldrarna förlorat sitt barn, nu är kroppen borta också. Så hemskt! Hoppas verkligen att kroppen kommer tillrätta!
-

Donnys_matte - Alltid online

Ja om någon har gjort detta uppsåtligt så är det helt sjukt. Det är så man mår illa av tanken. Stackars föräldrar.. vilka scenarier de måste spela upp i huvudet. Denna sjuka värld.
-

Ralphie - Alltid online

7 inlägg • Sida 1 av 1