Veckans krönika! Nytt på Vimedbarn.se!
1 inlägg • Sida 1 av 1
Veckans krönika! Nytt på Vimedbarn.se!
Hej! På minbebis kör vi nästa vecka igång med "Veckans krönika". Det har blivit jättepopulärt bland användarna där! Så därför tänkte jag nu när vi ska nylansera vimedbarn.se (mer om det i ett annat inlägg) så vore det super att få in era krönikor att publicera på vimedbarn!
VECKANS KRÖNIKA
Hur är livet som förälder enligt dig? Känner du pressen över att tillhöra cupcakes mammorna, den mest närvarande pappan i området eller har du hittat din egen balans i vardagspusslet? Varje vecka kommer vimedbarn att publicera “Veckans krönika” där du som förälder har ordet!
Krönikor, gärna med bild, samt länk till ditt inlägg i din blogg skickas till: info@vimedbarn.se
Du kan skicka in Veckans krönika flera gånger! Om vi publicerar just din så kontaktar jag dig!
Tack på förhand!
VECKANS KRÖNIKA
Hur är livet som förälder enligt dig? Känner du pressen över att tillhöra cupcakes mammorna, den mest närvarande pappan i området eller har du hittat din egen balans i vardagspusslet? Varje vecka kommer vimedbarn att publicera “Veckans krönika” där du som förälder har ordet!
Krönikor, gärna med bild, samt länk till ditt inlägg i din blogg skickas till: info@vimedbarn.se
Du kan skicka in Veckans krönika flera gånger! Om vi publicerar just din så kontaktar jag dig!
Tack på förhand!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
1 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Livet som förälder