VÅRTECKEN!
42 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
VÅRTECKEN!
Jag tänkte att vi kunded lägga upp lite vårtecken som vi sett ute i naturen, hehe.
Dessa små knoppar växer just nu på våran baksida och snön har försvunnit
Någon mer som sett eller har några vårtecken?
Dessa små knoppar växer just nu på våran baksida och snön har försvunnit
Någon mer som sett eller har några vårtecken?
- Bilagor
-
- vmb.jpg (163.12 KB) Visad 833 gånger
- LillaMalin
Re: VÅRTECKEN!
Åh här hemma är det massa snö och dimma
men det börjar tina upp lite tror det är nån plusgrad ute... Önskar att jag får se knopp snart!
- TeodorsMamma
Vi har krokusar här, och sett snö droppar med, har inget kort på det men ska försöka ta någon dag..
-

tessan35 - Alltid online

Åh, vilket härligt vårtecken! Här har vi snö som räcker upp till knäna fortfarande!
Jag vill ha våååååår!!
- Cecilia*
- Alltid online

i söndags va det verkligen våår här i göteborg! Nästan sommar kändes det lite som
... vi har ju en (stoor) balkong o solen ligger på den hela dagen ..sååå härligt! Men jag har inte sätt några vårtecken ännu faktiskt...har väl inte kollat efter dom heller
-.-... men vi va å köpte blomlådor , matta, bord + stolar o grejjer igår som vi ska fixa i vår balkong med
..det e ju ett lite vårtecken i sig
. Idag e det dock grått ute..men enligt tv4 så ska det bli soligt imorgon o hela veckan igen så då ska vi börja dona därute 
- Tigi
- Alltid online

Vi var ute i vår trädgård igår och fixade hela dagen. Jag slet upp rötter från Kirskålen, min man klippte ner träd och Gus, ja han var mest söt och provsmakade saker....jord, stenar löv bland annat. Lite skit rensar magen!
Våra krokusar är också helt framme och om det blir varmt snart igen så kommer påskliljorna snart!
Här kommer bilder på mina tulpaner och på min vackraste blomma. I sin nya vårjacka.
Våra krokusar är också helt framme och om det blir varmt snart igen så kommer påskliljorna snart!
Här kommer bilder på mina tulpaner och på min vackraste blomma. I sin nya vårjacka.
- Fru S.
- Alltid online

anettejohansson skrev:Ett annat vårtecken måste väl va all jäkla hundbajs som kommer fram överallt
*L* ja det som göms i snö kömmer fram i tö
-

zettan - Alltid online

De e precis som att folk tycker att hundarna kan bajsa vart dom vill bara för att de e snö för så mycket bajs e de aldrig på sommaren.=)
-

anettejohansson - Alltid online

Här kommer tre bilder på vårtecken hos oss i Klågerup (Skåne)! 
Dessa blommor växer i vår rabatt och är ju typiska vårtecken!! I krukan uppe till höger är förra årets Påskliljor på väg att växa upp igen!!
Dessa blommor växer i vår rabatt och är ju typiska vårtecken!! I krukan uppe till höger är förra årets Påskliljor på väg att växa upp igen!!

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

Lillan08: Jag har också påskliljor kvar från förra året! Där sparade man en slant minsann.... Hihihi...
Vad skönt det såg ut på filten. Min vilding satt inte still på nån larvig filt inte!
Vad skönt det såg ut på filten. Min vilding satt inte still på nån larvig filt inte!
- Fru S.
- Alltid online

42 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking