*Varnar* Urban Jungle har gått i KK
15 inlägg • Sida 1 av 1
*Varnar* Urban Jungle har gått i KK
Japp stämmer man kan läsa i nya zeeländska tidningar att Urban Jungle han gått i konkurs! Dom har kvar 89 anställda som dom in i de sista vill behålla och hoppas på en ny köpare vilket dom tyvärr har problem med. deras försäljning har sjunkigt drastiskt sista åren!
Så tänk på de om ni funderar på att skaffa en UJ, priserna kan komma att sänkas drastiskt och gällande garantier kan jag inte svara på hur dom kommer att gälla!
Så tänk på de om ni funderar på att skaffa en UJ, priserna kan komma att sänkas drastiskt och gällande garantier kan jag inte svara på hur dom kommer att gälla!
- Angie1
- Alltid online

Re: *Varnar* Urban Jungle har gått i KK
herregud, du är typ vår barnvagnskorrespondent, du är ju helt fantastisk
Men jobbigt för de på UJ och jobbigt för alla som har vagnar med garanti på....
hoppas det löser sig!
Men jobbigt för de på UJ och jobbigt för alla som har vagnar med garanti på....
hoppas det löser sig!
- Liina
- Alltid online

åh vad tråkigt. men oj så bra! då kanske UJ syskonvagnarna sänks drastiskt i pris då!!

när tror du detta kommer ske??
när tror du detta kommer ske??

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Angie har stenkoll!! hihi.. bra att vi har dej gumms!!
Senast redigerad av virmana fre jan 23, 2009 18:51, redigerad totalt 1 gång.
- virmana
Håller med virmana, du har verkligen stenkoll. Du skulle ju lätt få jobb med att sälja barnvagnar du. Och så skulle ju kunna göra recensioner till tidningar;)
Om du vill, har lust/tid, så får du ju gärna tipsa om syskonvagnar...
Om du vill, har lust/tid, så får du ju gärna tipsa om syskonvagnar...
- Eva
- Alltid online

Tezzi, vet faktiskt inte ännu, men ska kolla upp de så fort mer info kommer! de har precis kommit ut att dom konkat så jag skulle gissa på 6 månader kanske lite beroende på hur stora skulder dom har! har dom riktigt svåra problem så kan de ske vilken dag som helst
Virmana och eva hahaha aa jag e ganska så skadad JA
Gud jag skulle älska att jobba med barnvagnar fatta vilken rabatt jag skulle få
hahahaha
Eva, Alltså jag skulle ju endå trots allt rekomendera UJ syskon vagn, den ska vara överlägset bäst! Annars så gillar jag adventure finns i många fina färger, har bra pris och är riktigt skön att köra. Japp jag har testat trots att jag bara har ett barn
jag tror att mammarazzi har den på sin web shop. nu vet jag inte riktigt vart du bor, men bli inte lurad av att de står att dom har butik i farsta för den butiken har oxå gått i KK men mammarazzi webshop blev uppköpt!
Fyyy jag känner själv att jag kanske vet liiiite för mycket om vagnar
Virmana och eva hahaha aa jag e ganska så skadad JA
Eva, Alltså jag skulle ju endå trots allt rekomendera UJ syskon vagn, den ska vara överlägset bäst! Annars så gillar jag adventure finns i många fina färger, har bra pris och är riktigt skön att köra. Japp jag har testat trots att jag bara har ett barn
jag tror att mammarazzi har den på sin web shop. nu vet jag inte riktigt vart du bor, men bli inte lurad av att de står att dom har butik i farsta för den butiken har oxå gått i KK men mammarazzi webshop blev uppköpt!
Fyyy jag känner själv att jag kanske vet liiiite för mycket om vagnar
- Angie1
- Alltid online

Liina skrev:herregud, du är typ vår barnvagnskorrespondent, du är ju helt fantastisk
-

Mickis - Alltid online

angie - håller med alla om att du är bra att ha!!!
du borde söka jobb på barnvagsnsbutik el liknande!
då kanske man ska sattsa på en UJ syskonvagn! Vi ville ha en från början men dom är så satans dyra, men nu kanske dom blir rikgit billiga! me like!
då kanske man ska sattsa på en UJ syskonvagn! Vi ville ha en från början men dom är så satans dyra, men nu kanske dom blir rikgit billiga! me like!

-

tezzi152 - Alltid online

tezzi152 skrev:angie - håller med alla om att du är bra att ha!!!du borde söka jobb på barnvagsnsbutik el liknande!
haha aa kanske, tjänar nog för bra i dag för att byta till en butiks jobb tyvärr
om du har nån i stockholm som kanske kan skicka så har babyland en outlet i haninge där har dom reat ut UJ syskonvagnar riktigt billigt. vet ej om de finns nån kvar men man kan tydligen kolla på babylands hemsida, annars kan man nog ringa och höra med dom. litet tips bara
- Angie1
- Alltid online

Angie1 skrev:tezzi152 skrev:angie - håller med alla om att du är bra att ha!!!du borde söka jobb på barnvagsnsbutik el liknande!
haha aa kanske, tjänar nog för bra i dag för att byta till en butiks jobb tyvärrmen kanske öppnar en egen butik nångång
![]()
om du har nån i stockholm som kanske kan skicka så har babyland en outlet i haninge där har dom reat ut UJ syskonvagnar riktigt billigt. vet ej om de finns nån kvar men man kan tydligen kolla på babylands hemsida, annars kan man nog ringa och höra med dom. litet tips bara
Åh tack snälla för tipset, kollade dock på hemsidan med verkar bara finnas singel vagnar.. men ska till sthlm snart, kanske ska söka upp den outleten!
Tack!

-

tezzi152 - Alltid online

Angela: Hjäälp!:)
Är detta en ny Phil & Teds eller? Hittar ingen som skrivit något om den... Vad tror du? (säg till om du tycker att jag uttnyttjar dig!;))
http://www.mypram.de/nocache/Phil+-+Ted ... w19505.htm
Är detta en ny Phil & Teds eller? Hittar ingen som skrivit något om den... Vad tror du? (säg till om du tycker att jag uttnyttjar dig!;))
- Eva
- Alltid online

Eva skrev:Angela: Hjäälp!:)
ingen fara utnyttja på du
När man säger Phil n Teds till mig så mår jag illa jag hatar deras "singel syskon" vagnar *fy* men nu går vi inte in på dom då du har den goda smaken att hitta en av av deras vagnar som tyvärr knappt säljs i sverige då många vill ha dom hämska vibe och sport!
Jag har aldrig dragit den själv men efter att ha analyserat den så tycker jag att den verkar vara ett jätte bra alternativ. jag gillar dock att denna har 4 lägen i sitsen (varav en är fullt liggläge det har inte UJ mer än på deras sena 08 modeller som kallas 09a) Den dessutom lätt! och har ett bra pris!
Jag skulle absolut våga köpa den om jag var du, du har själv inte möjligehen att testa den i butik??
- Angie1
- Alltid online

Och nää den är inte ny bara ovanlig 
- Angie1
- Alltid online

Åh, tack så himla mycket!
Nä, nån PT singelsyskon skulle jag aldrig köpa. Har inte ens tittat på PT före jag in på myprams hemsida och såg den där på första sidan. Har googlat en del (både på svenska och finska sidor) för att se om jag hittar erfarenheter men ingen verkar ha just den där. Tror det kan vara rätt svårt att få provköra den innan också...
Så, kan man ju tänka sig att man är dum som köper en vagn utan att ha hört nån annan som har den, men PT har ju ändå i övrigt gott rykte och jag tycker som du att den verkar helt okej.
Egentligen borde jag ju inte ännu på länge titta på vagnar, men är det kul så är det;) Dessutom ville jag checka läget om det såldes några 08:or billigt.
Nä, nån PT singelsyskon skulle jag aldrig köpa. Har inte ens tittat på PT före jag in på myprams hemsida och såg den där på första sidan. Har googlat en del (både på svenska och finska sidor) för att se om jag hittar erfarenheter men ingen verkar ha just den där. Tror det kan vara rätt svårt att få provköra den innan också...
Så, kan man ju tänka sig att man är dum som köper en vagn utan att ha hört nån annan som har den, men PT har ju ändå i övrigt gott rykte och jag tycker som du att den verkar helt okej.
Egentligen borde jag ju inte ännu på länge titta på vagnar, men är det kul så är det;) Dessutom ville jag checka läget om det såldes några 08:or billigt.
- Eva
- Alltid online

Nu blir jag nyfiken! Vad är det för fel på Phil&Teds singel/syskonvagnar?
Har förresten hört att P&T köpt upp UJ, stämmer det?
Har förresten hört att P&T köpt upp UJ, stämmer det?
-

fru Wahlström - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar