Banner Forum Image

Varför gör han så??

Varför gör han så??

Inläggav Msevl » lör jan 09, 2010 23:24

Jo,jag e sambo o så,men vi har det inte bra alls. Vi försöker men d kommer inte att hålla länge..d vet jag...o jag vet inte var jag står känslomässigt O jag har inte varit otrogen,så kasta inte skit på mig...detta gäller en lite fjortis problem...

OBS: Detta handlar inte om min o min sambos relation,så svara inte nåt om d!!

Jo,jag gillar en kille..som råkar vara min sambos ena bästa vän...fast de umgås inte ofta.
Vi har umgåtts allihoppa o så innan,sen började jag festa med honom några ggr. Vi har skitkul ihop. Sist sov jag över. Och han la sig brevid mig i soffan o kramade mig o höll min hand. Inget mer än så. Och så pratade vi. O han sa flera gånger "du måste komma hit oftare" jag sa "varför" Jo,för att jag vill det-sa han..han sa detta flera gånger.o han sken o såg lycklig ut hela kvällen..
Och vi var nyktra båda två..när vi kramades.
Varför jag sov över?Jo,jag var bjuden dit på förfest men så plötsligt drog de andra hem o jag var halvfull o tog bilen dit. Vagnen åkte inte längde så jag sov över så jag kunde ta bilen hem sen på morgonen.

Iaf...så sa han så..att han vill se mig o blabla...o han kramade min hand i timmar o lekte med mina fingrar.
Inget mer än så.Jätte mysigt!
Sen drog jag hem. Efter det vägrar han svara på mina sms,vägrar prata med mig på msn..o ringer min sambo varje dag för att bara allmän snacka.
Jag fattar ingenting....
Jag bara ignoreras,bjuds inte dit alls på förfest..nada..VI har pratat 1gång iofs efter detta på msn,då jag sa satt han inte ska säga nåt till sambon om att vi kramade..så sa han visst,ok...inget mer än så. Sen vägrar han prata med mig efter den kvällen. Nu känner jag mig hatad..

Jag som trodde vi kom varandra nära,sällan jag kan prata med nån om allt.

jag e skitledsen o kan knappt sova...känner mig som en fjortis

Min fråga: Varför gör han så??? Varför sa han så o varför ignoreras jag plötsligt??
Svara bara på det tack!
Senast redigerad av Msevl sön jan 10, 2010 00:24, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
Msevl
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Re: Killproblem..Vad tror ni?Fjortis problem..

Inläggav evelinah » lör jan 09, 2010 23:39

nu gjorde ni ju inte speciellt mycket men jag tycker alltid man ska avsluta det man har INNAN man börjar med någon annan. jag vet hur ont det gör och även när det är ens kompis.. och det tycker jag är en väldig känslig grej, ens kompisar som man ska kunna lita på. känns som det oftast är en spännande grej men som inte leder till mer, utan att man bara förstört det för sig.. nu vet jag ju inte hur allt är med er men..
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
evelinah
Alltid online
Alltid online

Re: Varför gör han så??

Inläggav Msevl » sön jan 10, 2010 00:03

ne..men min fråga var :varför ignoreras jag plötsligt??
Användarvisningsbild
Msevl
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav ladyis » sön jan 10, 2010 00:16

jag tror att han kanske kom på vad han gjorde eller höll på att göra mot sin bäste vän och likaså vad du höll på att göra mot din pojkvän och hans kompis, och därför klippte bandet helt ifrån dig så att det inte ska upprepas...
Bild

Bild
ladyis
Alltid online
Alltid online

Inläggav Msevl » sön jan 10, 2010 00:26

ja,men då säger man väl inte som han sa?han var ju nykter..o han har påpekat flera gånger att jag e cool:)
jag vill ju att vi ska umgås..vi trivs ju bra ihop liksom..
jag vill skriva nåt till honom,att vi ska glömma allt o vara vänner?fast jag vet inte vad han känner för mig alls,men vill ju gärna att vi ska umgås.

vad ska man skriva då?
Användarvisningsbild
Msevl
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav sprallos » sön jan 10, 2010 09:19

Jag tror också att han ångrar sig och fick megadåligt samvete mot sin bästa vän. Inte så konstigt faktiskt. Har du känslor för honom och vill reda ut detta så måste du prata med honom och säga som det är. Såklart även med din sambo...tycker också man ska avsluta innan man börjar med nåt nytt. Jag hade tex tagit en taxi hem även om det funnits ett intresse för killen.

Hoppas det löser sig till det bästa för er...att du och sambon löser era problem eller går isär innan du börjar med någon ny.
sprallos

Inläggav Tigi » sön jan 10, 2010 11:13

jag tycker det känns väldigt uppenbart och tror som ladyis och de andra.. att han ångrar sig. han vill nog att du ska avsluta ditt förhållande ordentligt innan ni fortsätter..om han nu gillar dig.
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kali » sön jan 10, 2010 12:57

eftersom den här killen är en av din sambos bästa vänner så kan han ju inte ha en relation med dig. han tycker säkert jättemycket om dig men eftersom han förstår att det är omöjligt så blir det för svårt för honom om ni skall träffas o vara vänner som vanligt. han måste nog isolera sig och avbryta all kontakt med dig för det kan ändå inte bli något med dig. för även om ditt förhållande med din sambo inte håller så har ni barn ihop och kommer ha livslång kontakt. det finns ingen plats för den här killen i ditt liv på något sätt. han förstår säkert att det inte kan sluta bra om han inte bara klipper allt rätt av.

och även fast det förstås känns tungt och jobbigt för dig så skall du kanske vara glad för att han har fattat det beslutet åt er båda. du är i en väldigt viktig relation nu som du behöver lägga energi på att hantera - även om den skall avslutas så måste man arbeta på att avsluta det bra. och jag tror att du själv vet att det finns lite för mycket varma känslor till den här killen för att det skulle bli bra om ni fortsatte vara vänner parallellt.

Men låt dig själv sörja och vara ledsen så länge du behöver och sen får du, som vuxen och mamma, lägga det bakom dig och gå vidare och tänka att det var BRA gjort av er att inte agera mer på det hela.
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav evelinah » sön jan 10, 2010 14:20

Msevl skrev:ne..men min fråga var :varför ignoreras jag plötsligt??

jag skrev lite luddigt, "känns som det oftast är en spännande grej men som inte leder till mer, utan att man bara förstört det för sig..", det var mitt svar.. precis som de andra skrev alltså, att han förmodligen ångrar sig & värderar vänskapen med sin bästa vän mer än en flört, han kan ju gilla dej för det alltså men du fattar vad jag menar..
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
evelinah
Alltid online
Alltid online

Inläggav Msevl » mån jan 11, 2010 00:38

MMmmmm..åh,vad ledsen jag e....
Användarvisningsbild
Msevl
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav evelinah » mån jan 11, 2010 15:16

det bästa e väl att fråga honom rakt ut vad han vill & så.. e det så att han ångrat sig så kanske det blir lättare att släppa det, istället för att gå & fundera.. hoppas det löser sig..
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
evelinah
Alltid online
Alltid online

Inläggav blomman82 » lör jan 30, 2010 19:12

Det är nog bara han som igentligen kan svara på!
fråga honom! ;)
blomman82
Börjar hänga här en del
Börjar hänga här en del

Inläggav liisaa » ons maj 12, 2010 10:47

det här kanske inte är vad du vill höra men jag tycker att han gjorde rätt som "bröt" kontakten. om det är en av din sambos närmsta vänner förstår jag att han inte vill riskera vänskapen genom att påbörja något med dig. det är helt enkelt inte ok. jag tror att han har dåligt samvete och att det är därför han nu pratar med din sambo varje dag och samtidigt försöker hålla sig borta från dig. och jag tror att även om du nu skulle bryta upp med din sambo så är det inte säkert att kompisen vill satsa på ert förhållande, eftersom det fortfarande skulle riskera vänskapen.. tyvärr! jag vet att det är lätt att säga men inte så lätt i praktiken: försök att släppa honom och gå vidare! jag önskar dig all lycka till!!
liisaa
Gillar vimedbarn.se
Gillar vimedbarn.se

Återgå till Relations problem