Våra stora som små
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Våra stora som små
Jag älskar att kika på kort och jag älskar att bli nostalgisk
Såhär kommer tre gamla kort på Mio-sessan. Det första från BB i stora mössan, ett där hon var några veckor och ett från förra vintern. Kan man vara sådär liten? Oh my. Vill se era "stora" som små också
Kul nu när så många är gravida igen med, kan man fantisera lite hur nästa bebis kommer se ut!

-

evelinah - Alltid online

Re: Våra stora som små
hon e så fiiin! 
å va liten o snuttig hon va da! hihi
jag har dock inte tid å lägga ut just nu hehe...men kanske senare..
å va liten o snuttig hon va da! hihi
jag har dock inte tid å lägga ut just nu hehe...men kanske senare..
- Tigi
- Alltid online

oj så liten och snuttit söt 
här kommer några bilder på min snutt med
Tänk att han är 1 år om bara 2 veckor
Den första bilden är han 9 dagar och den andra är han nästan 1 månad och den sista är han 11 månader.
här kommer några bilder på min snutt med
Tänk att han är 1 år om bara 2 veckor
Den första bilden är han 9 dagar och den andra är han nästan 1 månad och den sista är han 11 månader.
- Bilagor
-
- första badet.jpg (33.32 KB) Visad 433 gånger
-
- Gabriel.jpg (32.97 KB) Visad 433 gånger
-
- en glad skrutt.jpg (35.03 KB) Visad 433 gånger
- lolenona_84
- Alltid online

tack =) ja, det vore kul att få se kort på dina som små, tigi.. det vet jag aldrig om jag har gjort (?)
vad söt, gabriel är! vad lik sig han är på det första & sista kortet! känns så skumt att se dom små bebisarna nu
vad söt, gabriel är! vad lik sig han är på det första & sista kortet! känns så skumt att se dom små bebisarna nu
-

evelinah - Alltid online

Jag älskar sånt här. Har dock svårt att förstå att man ska ha en sån liten plutt igen, att liam vart så liten o att det inte är en till liam som kommer utan en helt annan bebis.
Lillgubben har fortfarande feber och är ngt gnällig så jag behöver minnas och glädjas lite idag
Första bilden liam snart två veckor! här firar han glatt mammas 25årsdag
Andra när liam är 6 veckor och sista när han är nästan ett halvår.
Lillgubben har fortfarande feber och är ngt gnällig så jag behöver minnas och glädjas lite idag
Första bilden liam snart två veckor! här firar han glatt mammas 25årsdag
Andra när liam är 6 veckor och sista när han är nästan ett halvår.
-

ToToRo - Alltid online

vilken liten liam, så söt i skjorta.. hihi =)
det där har jag med tänkt på, vad skumt att vara gravid igen.. med "fel" bebis.. det ska ju liksom vara Mio i magen
det där har jag med tänkt på, vad skumt att vara gravid igen.. med "fel" bebis.. det ska ju liksom vara Mio i magen
-

evelinah - Alltid online

evelinah: barnet man har är det ända man har att relatera till och plus att jag är rätt nöjd av resultatet 
Glömde säga att det sista kortet var otroligt läckert, vilka ögon? henne får du nog hålla hårt i när hon blir tonåring
Glömde säga att det sista kortet var otroligt läckert, vilka ögon? henne får du nog hålla hårt i när hon blir tonåring
-

ToToRo - Alltid online

nu skulle jag egentligen plugga men jag tog mig lite tid till detta hehe...här e bilder på när mina va yttepyttesmå 

och i sina små söta klänningar (som Mio oxå hade va??
) ....jaa va det inte den ena som skrek så va det den andra
.... lite jobbiga tider o minnen får jag allt (inte lätt med 2 spädbarn kan jag säga!)...fast dom e ju sååå söööta 

en favvoritbild

mammas gosungar
nu e tjejerna 1½ år!! haha va fort tiden gått!

och i sina små söta klänningar (som Mio oxå hade va??

en favvoritbild

mammas gosungar
nu e tjejerna 1½ år!! haha va fort tiden gått!
- Tigi
- Alltid online

ToToRo - ja, precis, det är ju det ända man kan relatera till.. jag e också rätt nöjd med resultatet.. vi här inne e rätt bra på att göra barn, tror jag 
tack! ja, jag ska allt hålla i Mio hårt.. annars gör nog hennes far det.. tihi.. hon ska inte få flytta hemifrån förräns hon blir trettio har han sagt.. haha!
Men åh!! Tigi, vilka prinsessor.. blev nästan lite tårögd. hur stora var dom när dom föddes? kan förstå att det var tufft med två små ibland, jag tyckte det var mer än nog med ett när hon hade magont osv.. stor eloge till dej =) den där mittenbilden känner jag igen.. har du visat den förr eller haft den på tickern tro? Ja, Mio hade också den rosa klänningen =) Vem e vem på bilderna?
mer bebisar till folket!
tack! ja, jag ska allt hålla i Mio hårt.. annars gör nog hennes far det.. tihi.. hon ska inte få flytta hemifrån förräns hon blir trettio har han sagt.. haha!
Men åh!! Tigi, vilka prinsessor.. blev nästan lite tårögd. hur stora var dom när dom föddes? kan förstå att det var tufft med två små ibland, jag tyckte det var mer än nog med ett när hon hade magont osv.. stor eloge till dej =) den där mittenbilden känner jag igen.. har du visat den förr eller haft den på tickern tro? Ja, Mio hade också den rosa klänningen =) Vem e vem på bilderna?
mer bebisar till folket!
-

evelinah - Alltid online

Vilken kul tråd det här var, så kul att få se hur de söta utvecklats 
förstår verkligen att det måste ha varit tufft med två så små men säkert även nu när de är lite större.
mysko det där med graviditet. Först vet man inte vad man gett sig in på vid första graviditeten och så vid nästa som vet man vilken goding man har och tror att det blir samma som kommer igen
förstår verkligen att det måste ha varit tufft med två så små men säkert även nu när de är lite större.
mysko det där med graviditet. Först vet man inte vad man gett sig in på vid första graviditeten och så vid nästa som vet man vilken goding man har och tror att det blir samma som kommer igen
- lolenona_84
- Alltid online

Tigi: Ååh sån klänning hade Tindra med, den bruna
Fast hon hann aldrig använda den..dock får vi ju en tjej till så vi får swe till att använda den nu 
Här kommer några på Tindra..första är hon 3 dagar gammal, andra är hon en månad och sista 3 månader

Här kommer några på Tindra..första är hon 3 dagar gammal, andra är hon en månad och sista 3 månader

- LillaMalin
- Alltid online

Åh vad kul, älskar sådana här trådar! Och jag håller med om att det känns konstigt att Vincent varit så liten (minns knappt hur det var) och att det ska komma en ny liten en som är en helt annan. Häftigt!
Tigi: Men gud vad söta de är på första bilden! Och andra när de sover och håller om varandra är så underbar, visst har du haft den på ticken?!
Himlars vad fina barn vi har gjort allihop, man blir helt lycklig av att kolla på alla fina små.
Här kommer tre kort på Vincent. 12 dagar, 4 månader, och 18 månader - jag måste bara slänga med en nutida också för det är så kul med jämförelsen.
Tigi: Men gud vad söta de är på första bilden! Och andra när de sover och håller om varandra är så underbar, visst har du haft den på ticken?!
Himlars vad fina barn vi har gjort allihop, man blir helt lycklig av att kolla på alla fina små.
Här kommer tre kort på Vincent. 12 dagar, 4 månader, och 18 månader - jag måste bara slänga med en nutida också för det är så kul med jämförelsen.
- Bilagor
-
- 12 dagar
- liten 01 - 080422.jpg (124.52 KB) Visad 266 gånger
-
- 4 månader
- liten 02 - 080811.jpg (153.59 KB) Visad 266 gånger
-
- 18 månader
- 18 mån - 091010.jpg (136.24 KB) Visad 267 gånger
-

moia - Alltid online

Vilka otroligt fina och söta barn!
Tigi den bilden då tjejerna ligger och gosar är ju helt underbar, ser så mysigt ut.

Björn några timmar gammal

3 månader

7 månader
Tigi den bilden då tjejerna ligger och gosar är ju helt underbar, ser så mysigt ut.

Björn några timmar gammal

3 månader

7 månader
- Stinnua
- Alltid online

vilken rolig tråd! måste absolut fixa bilder på min plutt 
-

Veeronica - Alltid online

vad lik sig Tindra är på de gamla korten & nu =)
söta Vince, diggar hans frisyr.. hihi..
vikket underbart kort på Björn på bb.. tänk att dom kan vara sådär små!
söta Vince, diggar hans frisyr.. hihi..
vikket underbart kort på Björn på bb.. tänk att dom kan vara sådär små!
-

evelinah - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking