Banner Forum Image

Våra stora som små

Fotat och scrappat - spana in och ladda upp!

Re: Våra stora som små

Inläggav Tigi » mån okt 12, 2009 15:14

evelinah--- hehe dom va ganska stora, Leia vägde ca 3300 gram och Tibella vägde ca 2700 gram :) stora å friska tjejor fick jag som låg lääänge i magen..kom i vecka 39+1 (länge för tvillingar) men det e ju bara positivt (förutom bristningarna man fick då men ;) ) för ju längre de ligger ju friskare å starka e dom när dom föds :) . Tibella har den rosa kläningen å leia den bruna =D.

lolenona84-- var e din going da? :) .. vill ju se Gabriel oxå som bebi =)...joo det va tufft med två små..men faktiskt blir det bara enklare å enklare....tycker jag...sen vet jag inte om det vänder sen när dom blir tonåringar hehe kanske blir svårare då ;) ..

LillaMalin--- åååh vilken sötnos! å jaa jag håller med! hon e väldigt lik sig själv som hon ser ut nu tycker jag oxå :D.. väldigt söt!

sitamoia--- hihi jaa jag har haft den bilden på min ticker förrut jaa...älskar den :D
Men guu vilket tufft litet spädbarn du hade!! :D han ser ju ut som värsta coolingen ...å det e han ju faktiskt..fortfarande men tycker han föddes med en väldigt cool frilla redan från början :D

Stinua--tack! jaa dom va väldigt gosiga mellan varven :P... ååhh varoligt å få se lite bilder på björn..jag tror inte jag har sett honom innan ..han ser så snäll å lugn ut..o lite sådär så man bara vill krama om honom på den första bilden! så snäll o from ligger han där :)

jag undrar verkligen hur nästa barn kommer se ut...tänk om det blir en pojke...jag tror inte jag kan få pojkar nu bara för jag redan har två tjejer...känns lite overkligt hehe.. hur känner ni inför nästa..om ni nu ska ha fler..en del e ju redan gravida igen...
slänger oxå in på hur mina busungar ser ut i nutid :D
Bild
Tibella flummar sig inför kameran

Bild
Leia läser i sin bok å tittar på bilder på sig själv när hon va bebis.hehe passande! :lol:

rolig tråd! fler bebbar ! 8)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Foto & scrapbooking