Våra bröllop!
Re: Våra bröllop!
Jättehärliga foton på alla brudpar! Jag längtar efter att få bidra till den här tråden jag med, bara 2 månader kvar nu! 
-

grynet_å_jag - Alltid online

mammaiaustralien; åååå Vad fin du var! Vilken fin klänning och frisyr! Stilig karl fick du med. Fina skrattgropar
!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

strumpan - Tack! Hihi, visst ar dom fina skrattgropar! Harlig bild bild pa dig och systern. Tyvarr fanns inte den andra bilden kvar, ville din man inte ha kvar den
cecilia* Vilket fantastiskt kort med hasten!
Taweret - tufft att ni gjorde som ni sjalva ville. Det gjorde vi delvis ocksa med tanke pa var vi holl brollopet. Det var manga som var besvikna men jag haller fast vid att man ska gora det man sjalv vill och inte forsoka gora andra lyckliga nar det galler ens eget brollop!
chobb88- ni ser SA sota ut tillsammans, ar din man jatte lang eller ar du kort? Ni matchar varandra i vilket fall som helst
emilie kinhult - jatte sota ni ocksa tillsammans. Min klanning ar ocksa kopt och jag skulle inte kunna tanka mig salja den. Hur jag fick den ar en annan historia. Var pa brollopsmassa och fick slass om den med 2 andra brudar. Det var ju MIN klanning, forstod jag nar jag sag den.
Koko - Vilka underbara bilder!! Det ser typiskt skandinaviskt ut *suck, langtar* Du ser otroligt frasch ut och bada jattelyckliga
cecilia* Vilket fantastiskt kort med hasten!
Taweret - tufft att ni gjorde som ni sjalva ville. Det gjorde vi delvis ocksa med tanke pa var vi holl brollopet. Det var manga som var besvikna men jag haller fast vid att man ska gora det man sjalv vill och inte forsoka gora andra lyckliga nar det galler ens eget brollop!
chobb88- ni ser SA sota ut tillsammans, ar din man jatte lang eller ar du kort? Ni matchar varandra i vilket fall som helst
emilie kinhult - jatte sota ni ocksa tillsammans. Min klanning ar ocksa kopt och jag skulle inte kunna tanka mig salja den. Hur jag fick den ar en annan historia. Var pa brollopsmassa och fick slass om den med 2 andra brudar. Det var ju MIN klanning, forstod jag nar jag sag den.
Koko - Vilka underbara bilder!! Det ser typiskt skandinaviskt ut *suck, langtar* Du ser otroligt frasch ut och bada jattelyckliga
-

mammaiaustralien - Alltid online

mammaiaustralien; Precis! Det var villkoret för att jag skulle få ladda upp bilder på honom, att jag tog bort dom efter någon dag.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Vi gifte oss borgligt 4 augusti 2007.
Vi hde varit tillammans i 12 år innan så vi ville bara ha med våra familjer. De var vigsel på Bihus fästning och sen åt vi på hotellete där vi hade bokat bröllopssvit. Det var hur lyckat som helst och en av de lyckligaste dagarna i mitt liv
Vi hde varit tillammans i 12 år innan så vi ville bara ha med våra familjer. De var vigsel på Bihus fästning och sen åt vi på hotellete där vi hade bokat bröllopssvit. Det var hur lyckat som helst och en av de lyckligaste dagarna i mitt liv

- Bilagor
-
- Herr och fru
- På farshatt.JPG (15.34 KB) Visad 616 gånger
-
- PÅ Bohus fästning
- Vårt bröllopsfoto.JPG (15.24 KB) Visad 616 gånger
- mamma pj
- Nykomling

mamma pj skrev:Vi gifte oss borgligt 4 augusti 2007.
gu va vackert. och grattis till pyret i magen
-

ToToRo - Alltid online