Vad ska ni göra i sommar?
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Vad ska ni göra i sommar?
Fru S. skrev:Virmana: Självklart! Ni är hjärtligt välkomna ut till oss!
Shoegal: Trodde ingen kunde missa mitt tjat.... Jag ska gå en ettårig fotoutbildning. Jag ger upp inför mitt öde. Tredje generationen som blir fotograf. Jag känner mig som en 7 åring som ska börja skolan. Helt pirrig och glad!
Åååh så kul!!
Har ju ditt nummer så vi kanske kan höras den veckan å se om du inte har andra planer.
Åh gud så kul att du förverkligar dina drömmar med.. jag önskar dej stort lycka till!
- virmana
- Alltid online

eftersom vi håller på att bygga hus blir det bara 2 veckor semester för hela familjen. så nästa lördag åker vi till mitt landställe i norrland, då ska vi bada bada sova sova. min mamma och syster kommer att vara där samt massa släkt, jag ser verkligen fram emot det:).
sen kommer jag och Isabell åka till stockholm i augusti, minst en vecka. sen kanske vi åker en sväng till småland oxå.
sen kommer jag och Isabell åka till stockholm i augusti, minst en vecka. sen kanske vi åker en sväng till småland oxå.
-

gellis - Alltid online

Vad roligt Fru S! Visste att du gick någon kurs nu, men jag hade nog inte fattat att det var en längre utbildning!
- shoegal
- Alltid online

vi åker till tunisien som vanligt eftersom A är därifrån o har hela sin familj därnere. vi åker den 12 juli o blir borta i 3 veckor!
2 av dessa kommer vi tillbringa vid havet i turiststaden sousse men As mamma o syster med familj kommer dit o umgås med oss. 1 vecka kommer vi tillbringa i den stad som A kommer ifrån som tyvärr ligger i inlandet där det är sjukt varmt men det roliga är ju att det finns en jättestor släkt att umgås med! Vi kommer äta massor av god mat, bada o sola o jag ska hinna läsa böcker eftersom jag vet att alla kommer vilja leka med Jakob
Jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 av dessa kommer vi tillbringa vid havet i turiststaden sousse men As mamma o syster med familj kommer dit o umgås med oss. 1 vecka kommer vi tillbringa i den stad som A kommer ifrån som tyvärr ligger i inlandet där det är sjukt varmt men det roliga är ju att det finns en jättestor släkt att umgås med! Vi kommer äta massor av god mat, bada o sola o jag ska hinna läsa böcker eftersom jag vet att alla kommer vilja leka med Jakob
-

Kali - Alltid online

Oj vad mycket trevligt ni ska göra i sommar. Har bara skummat igenom era inlägg, hinner inte sitta här så mycket till nu, för om en halvtimme ska jag på avslutningsgrillning med jobbet. Måste börja piffa! =D
Vi sticker på måndag, en vecka i Holland för att hälsa på en hel hög med släktingar till P. Sedan hemma fem dagar, så iväg i 4-5 dagar till Öregrund med mina svärföräldrar som hyrt en stuga där. Hemma två nätter. Så tåg ner till Göteborg (50 mil) i tre nätter där vi ska umgås med Vincents gammelmormor och ha en helmysig träff med några aprilbebisar ute hos Fru S. Så Bohuståget upp till mina föräldrars sommarstuga strax söder om Strömstad. Det blir en vecka där med rätt mycket besök (mina föräldrar är där hela tiden, min bror + tjej + hennes föräldrar kommer ett par nätter, och mina två halvsyskon och deras barn hälsar på en dag). Upp till Falun igen med buss och tåg, fyra byten och drygt åtta timmars resa... *urk*. Två nätter sedan börjar jag jobba igen.
Puh!
Vi sticker på måndag, en vecka i Holland för att hälsa på en hel hög med släktingar till P. Sedan hemma fem dagar, så iväg i 4-5 dagar till Öregrund med mina svärföräldrar som hyrt en stuga där. Hemma två nätter. Så tåg ner till Göteborg (50 mil) i tre nätter där vi ska umgås med Vincents gammelmormor och ha en helmysig träff med några aprilbebisar ute hos Fru S. Så Bohuståget upp till mina föräldrars sommarstuga strax söder om Strömstad. Det blir en vecka där med rätt mycket besök (mina föräldrar är där hela tiden, min bror + tjej + hennes föräldrar kommer ett par nätter, och mina två halvsyskon och deras barn hälsar på en dag). Upp till Falun igen med buss och tåg, fyra byten och drygt åtta timmars resa... *urk*. Två nätter sedan börjar jag jobba igen.
Puh!
-

moia - Alltid online

Chobb88: Tackar. =) Jo vi ska bo i Garpenberg, sen har ju pappa en bror i Horndal och Falun tror jag det är systern bor i, så vi kanske åker dit en sväng också. Sen får vi se vart det bär av. =)
-

Petra86 - Alltid online

Vi har inte vågat planera nått eftersom man ju inte vet vad för bebis man får...har hon kolik eller så vill man kanske inte våldgästa någon...i så fall åker nog bara Kaspian och hans pappa till hans släkt på västkusten någon vecka, annars åker vi allihopa i slutet av juli. Sen ska vi vara på landet lite på östkusten hoppas jag..
2 september åker vi till USA och kommer tillbaka i mars, april 2010. Vu har båda semester hela juli och sen ska jag vara mammaledig när vi är borta och M jobba. Har precis bestämt oss för att åka till Californien eller nått istället för Sverige över jul
Nice med lite sol!!
Hoppas på att sommaren fortsätter i samma strålande form som hittills..
2 september åker vi till USA och kommer tillbaka i mars, april 2010. Vu har båda semester hela juli och sen ska jag vara mammaledig när vi är borta och M jobba. Har precis bestämt oss för att åka till Californien eller nått istället för Sverige över jul
Hoppas på att sommaren fortsätter i samma strålande form som hittills..
- Maiyah
- Alltid online

24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2