Vad ska man ha?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Vad ska man ha?
Jag tänkte köpa en sulky eller liknande men vet inte riktigt vad jag ska ha.
det får ju inte vara för dyrt helst heller:)
men vad är skillnad mellan sulky och paraplyvagn? tycker inte jag ser så stor skillnad men sen är jag dålig på sånt med!
Jag behöver en med bra hjul så jag kan köra härhemma på grus och skogsvägen:)
men den ska helst inte vara för tung och klumpig för det är den största anledningen till att jag ska byta ut kombivagnen eftersom den är så tung och omöjlig..
går det ordna någon typ av sulky som man kan fälla om lillan somnar?
jaja.. ska titta runt lite till, men kom gärna med några tips:)
det får ju inte vara för dyrt helst heller:)
men vad är skillnad mellan sulky och paraplyvagn? tycker inte jag ser så stor skillnad men sen är jag dålig på sånt med!
Jag behöver en med bra hjul så jag kan köra härhemma på grus och skogsvägen:)
men den ska helst inte vara för tung och klumpig för det är den största anledningen till att jag ska byta ut kombivagnen eftersom den är så tung och omöjlig..
går det ordna någon typ av sulky som man kan fälla om lillan somnar?
jaja.. ska titta runt lite till, men kom gärna med några tips:)
- Pullan
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Vad ska man ha?
Skillnaden är att en paraplyvagn kan du fälla ihop som ett paraply, bra på resan 
- Ki27
- Alltid online

Gå in på blocket och titta där brukar man alltid hitta barnvagnar brukar även finnas bilder så man kan se hur dom se ut jag hade en herkulesvagn till min gosse men ha aldrig tyckt om den va tung och klumpig att köra nu ha jag en tre hjulad och den är helt underbar att köra lycka till med vagn köpet:-)
- Jelena
- vimedbarn.se skribent

Det finns juh massa olika modeller och märken så sulkys och vagnar.. Vi har en phil&ted och en paraplysulky, enklaste modell. Det är en kanon kombo tycker jag. För paraplysulkyn är jätte liten och smidig och lätt att ha med överallt om man bara ska göra ngt kort ärende lixom. Och om man sen ska iväg lite längre såå kör vi alltid på den vanliga vagnen eftersom den går att fälla i ligg och vilo-läge..
Men man måste juh hitta en vagn som passar ens egna behov, som jelena skriver kan du juh kolla på blocket dels för att komma ner i pris lite och sen såå ligger juh var enda barnvagns/sulky märke som finns typ. Om du inte vill köpa begagnat såå kan man juh alltid hitta en vagn man faller för och som möter ens behov. Lycka till.
Men man måste juh hitta en vagn som passar ens egna behov, som jelena skriver kan du juh kolla på blocket dels för att komma ner i pris lite och sen såå ligger juh var enda barnvagns/sulky märke som finns typ. Om du inte vill köpa begagnat såå kan man juh alltid hitta en vagn man faller för och som möter ens behov. Lycka till.
-

karisma__ - Alltid online

4 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar