Vad ska man göra...
12 inlägg • Sida 1 av 1
Vad ska man göra...
...när dom sover? jag är såå otroligt uttråkad. när hon har somnat, om kvällarna särskilt. det är så tråkigt för det finns inget roligt att göra. det blir typ att man kollar på tv/film eller sitter här o jäser. fan vad tråkigt. man kan ju inte ge sig ut heller. tänkte jag skulle skaffa mig ett "intresse", men vad då för nåt? idétorka. hatar kvällarna... vill bara lägga mig o dra täcket över huvudet...
-

ulrica42 - Alltid online

Re: Vad ska man göra...
Skulle också vilja ha en hobby..förutom datorn då. Är ganska rastlös av mig så nåt borde man hitta på.
-

Mickis - Alltid online

Oj, jag känner snarare att jag inte hinner med kvällen. Helt plötsligt är klockan över 23 och jag måste lägga mig för att orka med morgondagen.
Men fråga mig inte vad det är jag gör för något
För det vet jag inte...
-

Nelia - Alltid online

jag ritar , sitckar syr , tittar på tv /film , läser löser korsord , plockar lite här hemma .
-

zettan - Alltid online

kanske har med åldern att göra
eller jag vet inte. jag känner inte att jag har några måsten om kvällarna. städar gör jag om dagarna och diska o sånt brukar också vara avklarat, om inte annat tar det ju ingen tid. men jag får för mig att ju äldre man blir desto mer hittar man att göra hemma! kanske är annorlunda om man bor i hus också.
-

ulrica42 - Alltid online

Jag pratar i telefon om jag orkar, sitter vid datorn, tjatar på tonåringen eller så...Lucas lägger sig vid 20.30 ca och jag vid 23 så man hinner ju inte med så himla mycket. Ofta är jag för trött för att ens orka göra något...
- Lejonella
- Alltid online

Pussel kanske? Det tar ju tid och är ganska kul.. Eller börja brodera, enkelt och kan bli riktigt fint, kanske ett överkast till Nellies säng?? Eller också köpa typ Nintendo Wii och spela spel på kvällarna
, kanske det där fitness-spelet så att man slipper ha ångest på dagarna för att man inte tränat
det ska bränna massa kalorier har jag hört!
Det är ju bra med sånt som är lätt att plocka undan för snart kommer hon ju vilja ha alla dina saker och smaka på..
Yoga kanske? Köp en yoga dvd och en matta och sen är det bara att köra.. Man blir grymt stark av yoga.. Och lugn, bra att göra innan man ska sova.. Meditation kanske.. Eller skaffa en sminkdocka
en sån man hade när man var liten.. jättekul ju.. Nja sen har jag inga fler förslag.
Det är ju bra med sånt som är lätt att plocka undan för snart kommer hon ju vilja ha alla dina saker och smaka på..
Yoga kanske? Köp en yoga dvd och en matta och sen är det bara att köra.. Man blir grymt stark av yoga.. Och lugn, bra att göra innan man ska sova.. Meditation kanske.. Eller skaffa en sminkdocka
- TeodorsMamma
hahaha tack teodorsmamma
det var mycket bra tips! pussel, där sa du nåt. jag tycker det är jätteroligt! vet inte vart jag ska ha det bara ... har en katt som säkerligen skulle tycka det var roligt o gömma alla bitarna
mmm har lite o tänka på nu. sy ett överkast skulle vara roligt, äger dock ingen symaskin så det skulle bli o köpa ett färdigt o kanske brodera nåt på (så tummen mitt i handen som jag har men ändå
). mm får börja tänka på det här. för man kan ju inte mögla bort på vimedbarn varenda eviga gång hon sover! även om det är himla mysigt här 
-

ulrica42 - Alltid online

jag brukar lösa sudoku, läsa en bok eller kolla på tv. På sista tiden har jag även tillbringat kvällarna med att planera mias namnfest i september. Har då inrett lite i barnrummet, fixa med ett fotoalbum för mias första år, fixat på terassen med att plantera om lite kökskryddor, bakat bröd eller bara tagit ett glas vin med älsklingen på terassen. Tycker kvällarna är alldeles för korta (-;
just ja och just nu planerar jag även att starta egen Firma så sitter ofta och skissar på detta på kvällskvisten ((-:
just ja och just nu planerar jag även att starta egen Firma så sitter ofta och skissar på detta på kvällskvisten ((-:
-

lisap - Alltid online

här är det snarare tvärt om! undrar lite när jag ska hinna göra allt! Alicia somnar inte förrän vid tio som bäst och nu är hon inne i en trotsfas så hon vill varken äta eller sova. igår somnade hon klockan tolv när vi gick och la oss.
och jag som så gärna vill pyssla med min smyckestillverkning, hinner inte det över huvud taget!
så är det att ha en dotter som aldrig vill sova.
och jag som så gärna vill pyssla med min smyckestillverkning, hinner inte det över huvud taget!
så är det att ha en dotter som aldrig vill sova.
-

Poffie - Alltid online

ja hon somnar ju ganska tidigt, eller, runt halv 9-9 brukar det vara. så jag känner att jag har ändå lite tid o slå ihjäl, vill inte lägga mig förrän efter 11 för annars somnar jag aldrig! men poffie, är inte du kock också? talangfull tjej du 
-

ulrica42 - Alltid online

Jag e så trött på kvällen oftast att jag inte orkar göra så mycket mer än titta på film eller tv =). Men man kanske skulle brodera de e faktiskt ganska kul !!
-

anettejohansson - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas