Banner Forum Image

Vad har hänt med min son, Noah?!

Diskutera vanliga barnsjukdomar och barns utveckling

Vad har hänt med min son, Noah?!

Inläggav Caroliinen » lör dec 12, 2009 23:09

Igår morse så vaknade Noah som vanligt vid ca 7:30..som en timmer lunch från 12.00-13.00 somnade senare än vanligt..typ 20.15 och vaknade sedan vid 12 på natten och var vaken till 5 på morgonen :shock: Vi försökte med allt för att han skulle somna om å han var så sur för han tyckte att han skulle få gå upp..så vi satte på teletubbies efter ca 2½ timma..vid 5 orkade jag inte hålla ögonen öppna längre..hade då varit vaken sen 7:30 dagen innan..han somnade efter ca 15 min och vaknade halv nio..Jag som trodde jag skulle få sova..tjii fick jag..

Idag har han sovit 30 min bara!!! somnade nu strax efter 21 efter mkt suck och stön..
Jag hoppas bara att han sover den här natten..jag ska nämligen upp och jobba..börjar 07.00..jag är helt slut och ska nu gå och sova..mannen sover redan..

Är de någon som känner igen sig i detta..?
jag hoppas att de bara är en engångsföreteelse för får man ingen sömn är man verkligen ingen bra mamma...har ingen stubin alls :(

Han bajsarprecis som vanligt så ingen förstoppning..äter..ja allt e som vanligt..
Han tog svinsprutan i onsdagskväll..men de lär ju inte bero på den..han fick ingen feber eller nåt sånt..han visade inte att han hade ont i armen eller så..jag undrar bara hur han kan vara så pigg och glad utan sömn?!?!

Ett mysterium för mig!
Caroliinen
Alltid online
Alltid online

Re: Vad har hänt med min son, Noah?!

Inläggav Redhotwera » lör dec 12, 2009 23:39

Låter inge vidare. Antagligen är det nåt tillfälligt. För så där orkar han nog inte fortsätta. Hoppas han sover i natt.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barns hälsa & utveckling