Vad har ditt barn sagt för knasigt?
Vad har ditt barn sagt för knasigt?
Ella säger bajs bajs lite då o då så det är det roligaste som hon säger just nu
Vad säger ditt barn för kul?
Vad säger ditt barn för kul?
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Dagisfröken berättade för mej igår att Amanda och Saga(bästa kompisen på dagis) hade gungat och ropat "ulrika kalsong" hela tiden till henne och skrattat så dom kiknat
Kanske inte låter så skoj, men så fort jag frågat henne här hemma vad det var hon sa på dagis så börjat hon skratta för fulla muggar haha hon har nog kommit in i den åldern nu skulle jag tro
Kanske inte låter så skoj, men så fort jag frågat henne här hemma vad det var hon sa på dagis så börjat hon skratta för fulla muggar haha hon har nog kommit in i den åldern nu skulle jag tro
-

mandis04 - Alltid online

Ella sa idag så det verkligen var helt självklart att hon sa "Mera korv, jag vill ha mera korv"
Lite många ord för en sån liten men ändå!!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
En kompis berättade att hennes systerson o hennes syster hade varit inne i en ATG-butik en gång, Kevin (systerson) satt o ropade "apa" för fulla muggar, han va 2½ då, grejjen va den att killen bakom disken va svart.......... så när dom gick så vinkade han hej då åt kevin, o kevin ropade "HEJ DÅ APAN!!!!!"..................... snacka om PINSAMT för morsan där...hahaha
-

Candree - Alltid online

Vi satt och läste en bok häromkvällen som det finns massa djur i, på en av sidorna finns en höna och jag frågade Ronja:
"Ser du hönan? Vart är hönan?"
"Mamma!" Svarar hon
"Näe mamma är väl ingen höna? hönan?"
"Mamma"
Miguel tyckte såklart att det var skit kul och fortsatte fråga och fick hela tiden samma svar
"Ser du hönan? Vart är hönan?"
"Mamma!" Svarar hon
"Näe mamma är väl ingen höna? hönan?"
"Mamma"
Miguel tyckte såklart att det var skit kul och fortsatte fråga och fick hela tiden samma svar
-

ashe2 - Alltid online

När Lovalie o jag var och hälsade på Fredrik (pappa alltså) på jobbet för ett par veckor sedan gick vi först runt o tittade lite och sedan satte jag mig med Lovan vid deras fikabord och gav henne lite mellis medan Fredrik gick in och skulle fixa några grejjer på deras lager.
Hon kunde inte koncentrera sig på smörgåsen alls utan sa gång på gång; pappa! botta! (borta) hitta! och såg sig omkring.
Pappa! botta! hitta!
Det kanske inte var sådär superroligt sagt, men det lät i alla fall väldigt, väldigt gulligt!
Hon kunde inte koncentrera sig på smörgåsen alls utan sa gång på gång; pappa! botta! (borta) hitta! och såg sig omkring.
Pappa! botta! hitta!
Det kanske inte var sådär superroligt sagt, men det lät i alla fall väldigt, väldigt gulligt!
-

Karin - Galen i vimedbarn.se

Klart det måste varit gulligt! Allt som de säger o gör är ju gulligt! Till och med TROTSEN!
-

Stina - Admin
Ur barnamun!!
Ungar är underbara lilleman säger inte så mycket än,men det som han säger är "meja,meja,gottgott". Ja han vill alltså ha mera av det som han tycker är gott och det jag alltid har sagt sen han började att äta den är gottgott åt fruktpuren. Och det är också oftast fruktpuren det gäller,en rolig sak hände när min dotter var liten,hon var ORDENTLIGT arg på sin storebror och till slut visste hon inte vad hon skulle säga. Helt plötsligt kommer det bara "Du din förbannade mumsbit" ni kan gissa om vi skrattade så tårarna rann
.
-

Xena66 - Alltid online

måste bara berätta avd min kusin sa när han var liten
han fick syrebrist i förlossningen så han har det lite svårt med pratet. han ör idag snart 11 år
men det här var när han var ganska liten. Jag och min mamma var med han på badhuset och i omklädningsrummet så började han springa runt skåpen och ropade KUK KUK (han menade såklart TUT TUT men han hade väldigt svårt å säga T ) Kan lova att ni skulle ha sett alla badgästerna =) haha många härliga skratt å för att inte prata om minerna på alla tanter =) haha
han fick syrebrist i förlossningen så han har det lite svårt med pratet. han ör idag snart 11 år
men det här var när han var ganska liten. Jag och min mamma var med han på badhuset och i omklädningsrummet så började han springa runt skåpen och ropade KUK KUK (han menade såklart TUT TUT men han hade väldigt svårt å säga T ) Kan lova att ni skulle ha sett alla badgästerna =) haha många härliga skratt å för att inte prata om minerna på alla tanter =) haha
-

Sanna - Alltid online