Vad behöver inhandlas till dagis??
35 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Vad behöver inhandlas till dagis??
Minikånken finns på naturaraffärer, haha. =) Här i stan finns de på "Cykel och Fjäll" som säljer cyklar och prylar för uteliv, vandring mm.
-

moia - Alltid online

Mini-Kånken är såååå söta...men ack så dyra och rymmer inte just nåt. JAg har drägglat länge och väl efter en men hittade till slut min gamla som jag själv hade...en svart. Det är det vanliga Kånken och det är numer Victors skötväska eller vad man nu kallar en väska till en som snart är 3 år.
- sprallos
jakob önskade sig (nåja) en ryggsäck i julklapp eftersom de skall ha när de går på mulleutflykt med förskolan och då fick han en mini-kånken! tycker den är superbra till hans grejor, två ombyten, en frukt, en vattenflaska och så sittunderlaget som alltid finns i.
-

Kali - Alltid online

Jag köpte en mini-kånken på Intersport till Joel till hans förskole-start för snart ett år sedan och jag måste erkänna att jag tagit över den *oops* Den är helt suverän!! Joel har numera en ryggsäck med Blixten McQueen på som han fick av farfar.
-

Nelia - Alltid online

Här kommer en lista på vad vi skulle ha på dagis!
> Regnkläder
> Gummistövlar
> ombyteskläder tex byxor tröjor strumpor mm
> Blöjor
Sen beror det ju på årstid med va som skall finnas på vintern lägger jag några extra tjocka tröjor oh strumpor där med 2 par vantar blir vääldigt blött när dom e ute o leker!
> Regnkläder
> Gummistövlar
> ombyteskläder tex byxor tröjor strumpor mm
> Blöjor
Sen beror det ju på årstid med va som skall finnas på vintern lägger jag några extra tjocka tröjor oh strumpor där med 2 par vantar blir vääldigt blött när dom e ute o leker!
-

flickan - Alltid online

35 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3