Vad är det som händer med mig?
12 inlägg • Sida 1 av 1
Vad är det som händer med mig?
Hejsan allihopa!
Idag fick Inez sin första vaccinationsspruta! Det gick mycket bättre än förväntat, hon skrek och grät i 5 sekunder... hoppas era bebisar också får det så. Det som är värst idag är att jag mådde riktigt dåligt innan vi skulle till BVC. Hade buksmärtor och mådde illa. När vi väl var hemma så spydde jag säkert 5 ggr... ska tillägga att jag har haft oskyddat sex. Tänk om jag är gravid igen?!?!?!? Isåfall skulle bebisen titta ut i augusti nästa år. Då är inte ens Inez 1 år gammal...

Idag fick Inez sin första vaccinationsspruta! Det gick mycket bättre än förväntat, hon skrek och grät i 5 sekunder... hoppas era bebisar också får det så. Det som är värst idag är att jag mådde riktigt dåligt innan vi skulle till BVC. Hade buksmärtor och mådde illa. När vi väl var hemma så spydde jag säkert 5 ggr... ska tillägga att jag har haft oskyddat sex. Tänk om jag är gravid igen?!?!?!? Isåfall skulle bebisen titta ut i augusti nästa år. Då är inte ens Inez 1 år gammal...
-

Golli - Alltid online

Re: Vad är det som händer med mig?
det är inte magsjuka då? jag kan lova att det går magsjuka/kräksjuka för tillf'ället! 
- Liina
- Alltid online

Det kan inte vara så enkelt som magsjuka?? Vinterkräksjukan bryter ut snabbt och man har rejält ont i magen. Krya på dig!
-

magda - Alltid online

Det låter ju logiskt men jag mår inte dåligt på det sättet... jag är inte varm eller så... pigg i övrigt.. 
-

Golli - Alltid online

Vad skönt att det gick bra när Inez tog sprutan. Oskar ska få sina sprutor på torsdag hoppas att han är lika duktig 
Det låter ju som om det kan vara både dålig mage eller ev en graviditet vi får väl vänta och se. Det är klart att det kommer bli tufft om det är en liten till på gång redan.
Det låter ju som om det kan vara både dålig mage eller ev en graviditet vi får väl vänta och se. Det är klart att det kommer bli tufft om det är en liten till på gång redan.
- Taweret
- Alltid online

Huu vad jag undrar hur det är med dig...Har du gjort grav.test än????????
-

myran75 - Alltid online

hej!
måste göra gravtestet först om typ 1,5 vecka för att resultatet ska vara pålitligt... men det konstiga är att jag inte mått dåligt efter i måndags. Det kan ha varit filmjölk. Helt ärligt... tror jag blivit känslig för filmjölk... ?!
annars är jag fanken i mig gravid...
måste göra gravtestet först om typ 1,5 vecka för att resultatet ska vara pålitligt... men det konstiga är att jag inte mått dåligt efter i måndags. Det kan ha varit filmjölk. Helt ärligt... tror jag blivit känslig för filmjölk... ?!
annars är jag fanken i mig gravid...
-

Golli - Alltid online

Du kanske gått o blitt laktosintolerant? eller allergisk mot nåt. det är inte ovanligt att man bara blir det helt plötsligt
- Karisannelie
- Har vimedbarn.se som startsida

Ojdå. gravid, vinterkräksjuka eller överkänslighet...skönt att du mår bra nu!
- iväntanstider
- Alltid online

Tjena! Det är filmjölk faktiskt, har provätit efteråt och fått så fruktansvärt ont i magen. Synd faktiskt... fast min mamma tyckte att jag borde vänta innan Inez ska få ett syskon så hon hinner vara bebis. Borde kanske lyssna på henne 
-

Golli - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Septembermammor 2008