Va tror ni, e d ett litet frö på gång??
15 inlägg • Sida 1 av 1
Va tror ni, e d ett litet frö på gång??
hm ska ha min mens ida lr imon den har varit punktlig sen ja fick den första gången efter ja slutat amma isabella..äter inga p-piller och har ingen spiral..
till saken hör att ja har haft så himla mensvärk i typ två veckor innan mensen men denna gången har ja inte alls haft särskilt ont..nån dag lr så..
dessutom tycker ja att mina bröst e ömma å ja e såååå trött,,
min sambo å ja har haft sex oskyddat några gånger då vi inte hunnit med att ta fram en kondom men han har dragit ut den innan han kommer..
så va tror ni bör ja testa mej om några dagar om inte mensen dyker upp??
tack!
till saken hör att ja har haft så himla mensvärk i typ två veckor innan mensen men denna gången har ja inte alls haft särskilt ont..nån dag lr så..
dessutom tycker ja att mina bröst e ömma å ja e såååå trött,,
min sambo å ja har haft sex oskyddat några gånger då vi inte hunnit med att ta fram en kondom men han har dragit ut den innan han kommer..
så va tror ni bör ja testa mej om några dagar om inte mensen dyker upp??
tack!
Senast redigerad av evelina1985a ons sep 16, 2009 18:53, redigerad totalt 1 gång.
-

evelina1985a - Alltid online

Re: Va tror ni, bör ja va lite nervös??
Vill du få det ur skallen så testar du på en gång...eller så avvaktar du till efter helgen.
Hur skulle det bli om du var gravid då?
Hur skulle det bli om du var gravid då?
- sprallos
Re: Va tror ni, e d ett litet frö på gång??
mm d e ju sant..
ja om ja ska va helt ärlig e d la inte d mest ultimata läget men e ja så e ja. ja skulle välkommna det ändå!
ja om ja ska va helt ärlig e d la inte d mest ultimata läget men e ja så e ja. ja skulle välkommna det ändå!
-

Re: Va tror ni, bör ja va lite nervös??
ja har ju imon men att se om mensen kommer men...nå e d ingen som vågar på sej en gissning?? hihi skulle va kul å få lite kommentarer så många som varit inne å kollat!!
-

Ja det låter ju onekligen som att det kan vara ett litet frö på gång..speciellt om din mens har varit så punktlig.. Du får ta ett test.. 
- LillaMalin
- Alltid online

Det är jättesvårt att spekulera...men visst verkar det ju som att nåt hänt...
- sprallos
Om jag var du så skulle jag testa direkt =) Du får hålla oss uppdaterade om hur det går!
- a_y_g
- Alltid online

mm vill oxå testa men får ju inte pengar förrän på fredag...känns långt dit..om d nu inte kommer en tant röd tills imorgon dvs-..
-

Hur går det? Jag blir ju jätte nyfiken
Att du orkar vänta testa, men det låter ju som det är något på g.
- Taweret
- Alltid online

låter spännande det här
... man brukar ju känna på sig sånt där....tror du att du e gravid så e du nog det.... Testa!
- Tigi
- Alltid online

Det kan ju vara nåt. Testar du vet du ju. Vänta några dagar, om du klarar det
, tills du fått pengar och kanske får ett säkrare resultat.

-

Redhotwera - Alltid online

fick min mens ida..lr ja tror ju iaf d e d...om d nu inte e en nid blödning...men va e d för skillnad...
fast ja e ganska säker ¨på att d va mensen...
vi fick lite panik ja å sambon men vi pratade lite igår å visst d e inte d mest ultimata läget att skaffa barn nu som ja skrev igår men vi skulle ju bli jätte glada båda två om d nu skulle bli en liten till just nu,,rent ekonomiskt skulle vi klara d,..ja har ju inget jobb att komma tillbaka till nu efter denna mammaledigheten så d e d ja känner e jobbigast..
fast ja e ganska säker ¨på att d va mensen...
vi fick lite panik ja å sambon men vi pratade lite igår å visst d e inte d mest ultimata läget att skaffa barn nu som ja skrev igår men vi skulle ju bli jätte glada båda två om d nu skulle bli en liten till just nu,,rent ekonomiskt skulle vi klara d,..ja har ju inget jobb att komma tillbaka till nu efter denna mammaledigheten så d e d ja känner e jobbigast..
-

Då behöver du i alla fall inte gå i ovisshet längre.
Det är svårt det där, det är klart att man blir glad om det är något i magen, även om det inte är planerat och att allt runt omkring fungerar perfekt. Då är det även lätt att bli besviken när mensen väl kommer, fastän det kanske ändå var det bästa just nu. Ni får väl diskutera om ni vill ha en till och kanske planera in det lite. Eller bara säga ok, vi får se vad som händer, blir ni gravida så blir ni
Det är svårt det där, det är klart att man blir glad om det är något i magen, även om det inte är planerat och att allt runt omkring fungerar perfekt. Då är det även lätt att bli besviken när mensen väl kommer, fastän det kanske ändå var det bästa just nu. Ni får väl diskutera om ni vill ha en till och kanske planera in det lite. Eller bara säga ok, vi får se vad som händer, blir ni gravida så blir ni
-

vildasol - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1