Ung? eller lagom?
47 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ung? eller lagom?
Jag vet väll inte om jag ska kalla mig ung mamma eller inte eller de kankse jag är eftersom medelåldern ligger på 39. Jag är ju själv 20 fyller 21 till sommaren men vart gravid coh fick Cornelia som 19 åring. Vist kan jag tycka att jag va ung när jag fick henne de var mycket jag ville, men samtdigt så skullle jag ALDRIG klara av att genomgå en abort. Jag är tillsammans med min kille, jag flytta hemmifrån som 17 åring. Jag och sambon har bra inkomst, vist jag avrt arbetslös 4 månader innan graviditeten men ville jobba men vart nekad för att jag va gravid och fick gå igenom en rad grejer för jag anmälde dem som neka mig. Nu ångrar jag inte en sekund att jag fick min lilla tös, hon har verkligen gjort mitt liv lättare att leva att få höra hennes skratt att se henns utvecklas och sedan att jag fått så goa vänner framförallt genom detta forum efter att inga vänner ha pga mobbing hela mitt liv. Så kan jag säga att min vänskaps krets blivit stor. Just nu jobbar jag på timmar och söker jobb som en ideot och tyvär är de inga lätta tider att få jobb men ett timvikarie är alltid nått.
Stå på er alla unga mammor, de finns mkt kränkningar om just unga mammor men de är mognaden. Minimamma92 är en kompis till mig vist hon är 16 men hon är då VÄLDIGT mogen för att vara mamma. Så ajg tycker inte alls detta har med ålder att göra utan om mognad som många andra säger
Stå på er alla unga mammor, de finns mkt kränkningar om just unga mammor men de är mognaden. Minimamma92 är en kompis till mig vist hon är 16 men hon är då VÄLDIGT mogen för att vara mamma. Så ajg tycker inte alls detta har med ålder att göra utan om mognad som många andra säger
-

cornelia19 - Alltid online

Re: Ung? eller lagom?
Jag som ung pappa (var 18 när Elicia föddes) känner mig ganska utanför
.
Det är mycket snack om Unga Mödrar och massa sånt, men man är ju oftast 2 personer av olika kön när ett barn blir till...
.
Fast det verkar som att man måste vara Kille och runt 13 år för att få lite uppmärksamhet ^^ (tänker på han i england som kanske inte är pappa)...
Fast iofs så har inte vi pappor kanske lika jobbigt som mammor har. Jag vet inte
Det är mycket snack om Unga Mödrar och massa sånt, men man är ju oftast 2 personer av olika kön när ett barn blir till...
Fast det verkar som att man måste vara Kille och runt 13 år för att få lite uppmärksamhet ^^ (tänker på han i england som kanske inte är pappa)...
Fast iofs så har inte vi pappor kanske lika jobbigt som mammor har. Jag vet inte
- EliciasPappa
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

47 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Återgå till Livet som förälder