Trött liten pirat
14 inlägg • Sida 1 av 1
- sprallos
Gulle
Badade just ludvig, la han sen i vagnen. Somnade som en stock direkt
Använde för första gången Natusan Bedtime Bath.
Verkar funka
Vissreligen brukar det inte vara några problem för homon att somna efter badet annars, men då brukar han ligga å vända å vrida på sig..
Badade just ludvig, la han sen i vagnen. Somnade som en stock direkt
Använde för första gången Natusan Bedtime Bath.
Verkar funka
Vissreligen brukar det inte vara några problem för homon att somna efter badet annars, men då brukar han ligga å vända å vrida på sig..

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Åh, vad gott att få ta sig ett bad när man är sådär trött, så myspysigt att somna efteråt när man är helt avslappnad och go i hela kroppen...
Hade inte varit dumt att ha en alldeles egen badassistent som såg till att man blev ren och fin och som masserade en och stoppade om en efteråt!
Så go han ser ut lille Victor!
Hade inte varit dumt att ha en alldeles egen badassistent som såg till att man blev ren och fin och som masserade en och stoppade om en efteråt!
Så go han ser ut lille Victor!
- Rebl
sprallos: Håller med dig till viss del där, att det är synd att man inte minns småbarnstiden. Däremot fullkomligt HATADE jag själv tydligen att bada så de bitarna kanske det är lika bra att man inte kommer ihåg!
Fuskis Victor som har en mamma som är massör, då förstår jag att han tycker om det, när du kan dina grejer liksom...
Klart du inte kan låta bli då!
Har lånat en bok om spädbarnsmassage så jag tänkte snart börja öva på Nikki.
Fuskis Victor som har en mamma som är massör, då förstår jag att han tycker om det, när du kan dina grejer liksom...
Klart du inte kan låta bli då!
Har lånat en bok om spädbarnsmassage så jag tänkte snart börja öva på Nikki.
- Rebl
14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking