Trilling vagnar???
15 inlägg • Sida 1 av 1
Ska du ha tre? skulle du inte ha tvillingar? jag har aldrig sett en trillingvagn på bredden s.a.s men det finns nog på längden annars såg jag ikväll en tuff variant på en sidovagn.. men då måste nog ett syskon va ganska stor så att han/hon inte behöver sova i vagnen... den var lite tuff gick och ta bort o fälla undan... ska se om jag hittar den igen.. 
- Johanna H
- Alltid online

Den där sidovagnen är lite bökig tror jag för den passar inte på alla vagnar.. men sök på sidovagn+barnvagn så hittar du den... såg sen i en artikel i aftonbladet att det bara säljs en trillingvagn i Sverige och det är en Urban Jungle fanns på blocket bl a. hoppas du hittar nån bra... 
- Johanna H
- Alltid online

http://www.bonti.se/kategorier/tvilling.htm
om man läser så ska det finnas en urban Jungel som är trillingvagn men jag hittade ingen på den här sidan...(konstigt) fast kan ju vara så kanske att de inte säljer så många så man får beställa dem...
Har d provat med babyland å babyproffsen å de här större kedjorna?
Hoppas du hittar din vagn
Kram Craola
om man läser så ska det finnas en urban Jungel som är trillingvagn men jag hittade ingen på den här sidan...(konstigt) fast kan ju vara så kanske att de inte säljer så många så man får beställa dem...
Har d provat med babyland å babyproffsen å de här större kedjorna?
Hoppas du hittar din vagn
Kram Craola
-

Carola - Alltid online

i Sandviken var det en mamma som fick trillingar för inte så himla längesen och hon fick specialbeställa sin vagn ... har sett henne med vagnen och hon har en brio vagn en tvilling plus en vanligvagn som har blivit ihopsatt på bredden alltså får den ena trillingen lilla med en vägg emellan sina syskon
-

Sanna - Alltid online

Jag såg faktiskt en på babyproffsen härom veckan! Det var en vagn för tre barn, ingen trillingvagn egentligen. En tvillingvagn med extrasäte för ett äldre syskon alltså. Minns inte märket dock...
Men Urban Jungle har riktig trillingvagn!
Men Urban Jungle har riktig trillingvagn!
-

Tyka - Alltid online

Ja den enda jag vet är Urban Jungle. Skulle satsa på en sån eftersom de e smidiga från början, tror jag att den kan vara bra om man ska ha trilling vagn, den är nog den som är mest lättkörd kan jag tänka mig 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

hej
Johanna H skrev:Ska du ha tre? skulle du inte ha tvillingar? jag har aldrig sett en trillingvagn på bredden s.a.s men det finns nog på längden annars såg jag ikväll en tuff variant på en sidovagn.. men då måste nog ett syskon va ganska stor så att han/hon inte behöver sova i vagnen... den var lite tuff gick och ta bort o fälla undan... ska se om jag hittar den igen..
jo jg ska ha tvillingar men jag har en son som kommer vara 9½ månad när dom kommer...därför behöver jag en sån
- MachliN
- vimedbarn.se skribent

Re: hej
MachliN skrev:Johanna H skrev:Ska du ha tre? skulle du inte ha tvillingar? jag har aldrig sett en trillingvagn på bredden s.a.s men det finns nog på längden annars såg jag ikväll en tuff variant på en sidovagn.. men då måste nog ett syskon va ganska stor så att han/hon inte behöver sova i vagnen... den var lite tuff gick och ta bort o fälla undan... ska se om jag hittar den igen..
jo jg ska ha tvillingar men jag har en son som kommer vara 9½ månad när dom kommer...därför behöver jag en sån
Oj oj det va snabba bud
-

Kajsavarg - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar