Tralala deklaration...
36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Re: Tralala deklaration...
usch o fy, ja, men inte på nåt positivt sätt! det är som när jag får brev från csn, öppnar dom oftast inte förrän någon dag senare.... vilket påminner mig om att jag fick ett e-brev från dem i fredags som jag fortfarande inte läst.... fan!
-

Kali - Alltid online

åh va spännande visste inte att man kunde logga in fören man fått brevet eller de kanske kommer idag eller imon jag har inte sån jätte koll
jag brukar på mellan 1000-1500 tillbaka men min man brukar få desto mer men dom kan ja ju shoppa för med
nej men allt e plus som skall läggas på nya vahnen osv så de kommer väl till pass.
- hellokitty
- Alltid online

Hoppas hoppas jag får tillbaka. Om jag kikar idag ser det ut som 36000 i restskatt men det kan omöjligt stämma
Jag är orolig att fk inte gjort vad de ska så att jag åker på restskatt bara för det, vore just typiskt. Det är det första jag kommer kolla imorgon när jag vaknar! Hoppas på en bra slant, då blir det shoppa 
-

Tossy - Alltid online

åååå..... kan man kolla imorrn!
Hoppas hoppas det blir en stoooor slant tillbaka... fast det är väl nästan omöjligt när man haft mammapeng...
Lycka till alla
Hoppas hoppas det blir en stoooor slant tillbaka... fast det är väl nästan omöjligt när man haft mammapeng...
Lycka till alla
- Ki27
- Alltid online

Åååh, jag visste inte heller att man kan kolla imorgon! Då måste jag logga in och kolla!! 
-

Nelia - Alltid online

Jag visste inte att man kunde komma, men nu vet jag och ska definitivt logga in imorgon och kolla!
- shoegal
- Alltid online

Jag visste inte heller att man kunde kolla men vi har fått våra i brevlådan.
Jag fick 2500 vilket ju inte är ovälkommet men min kille fick 12300 vilket är helt fantastiskt. Han blev helt överlycklig och pratar om det varje dag! Så det blir en härlig extraslant i kassan där i början av sommaren
Jag fick 2500 vilket ju inte är ovälkommet men min kille fick 12300 vilket är helt fantastiskt. Han blev helt överlycklig och pratar om det varje dag! Så det blir en härlig extraslant i kassan där i början av sommaren
- Gerda
- Har vimedbarn.se som startsida

Jag är oxå som ett barn på julafton varje år.. haha..
Fast det här året vill jag inte veta. TROR att min arbetsgivare har dragit på tok för LITE skatt... hmm... Fast jag får inte tillbaka förrän i december så just nu kvittar det egentligen. Men nyfiken som jag är så vill jag veta på ett ungefär nu...
Fast det här året vill jag inte veta. TROR att min arbetsgivare har dragit på tok för LITE skatt... hmm... Fast jag får inte tillbaka förrän i december så just nu kvittar det egentligen. Men nyfiken som jag är så vill jag veta på ett ungefär nu...
-

MinisMamma - Alltid online

men hallå kul att de står på skatteverkets hemsida under skattebesked logga in med e-legg tjänsten är stängd den 23 mars för tekniskt underhåll??
- hellokitty
- Alltid online

Jag hittade det nu,får tillbaka 3620:- känns jättebra lite extra pengar till sommaren.
-

cicci - Alltid online

åh, då måste jag surfa in med en gång och kika där! Vet att vi ska få 6600 för jämställdhetsbonusen... är alltid så jäkla nervös när deklarationen kommer, men huvudsaken är att jag slipper kvarskatt!
-

fru Wahlström - Alltid online

Åh, va skoj med skatteåterbäring! Tack för tipset, jag ska också gå in och kolla genast! 
-

grynet_å_jag - Alltid online

men åh stänger dom klockan åtta? varför e de inte öppet dygnet runt? e de på skattebesked? nu kommer de säkert va stängt imon då som de står så åmissa ja de helt bajs.
- hellokitty
- Alltid online

Nu blev jag oxå nyfiken, har ingen e-leg, ska nog skaffa det direkt. Grattis ni som får tillbaka.
- Trötta mamman
- Alltid online

36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3