träff runt k-stad eller k-krona
13 inlägg • Sida 1 av 1
träff runt k-stad eller k-krona
en del här som inte tro jag finns härinne bara är fejk, vilket jag är riktigt ledsen över.
pga en korkad fd bästis man ville hjälpa, men gjorde så jag fick skiten tack vare hon var genom min dator.
tur var väl att hon använde en egen signatur och inte min.
tänkte att ni som vill och är intresserad kunne få träffa mig i kristianstad eller karlskrona.
det är så långt jag kan räcka mig. det kostar pengar för en ung trebarnsmamma och ta sig till en stor stad som tex sthlm.
finns det någon härnere?
pga en korkad fd bästis man ville hjälpa, men gjorde så jag fick skiten tack vare hon var genom min dator.
tur var väl att hon använde en egen signatur och inte min.
tänkte att ni som vill och är intresserad kunne få träffa mig i kristianstad eller karlskrona.
det är så långt jag kan räcka mig. det kostar pengar för en ung trebarnsmamma och ta sig till en stor stad som tex sthlm.
finns det någon härnere?
- ZandraSanna
Re: träff runt k-stad eller k-krona
vad jag förstår så e de ingen som tvivlar på att du finns tvivlet är väl om du skapat ett till konto.. .
- hellokitty
- Alltid online

jag tvivlar då inte på att du är du.. har ju faktiskt träffats indirekt på BB 
-

grodyngel1 - Alltid online

Jag tror dig!
är inte den personen som dömmer någon om det inte finns starka bevis.
-

Chobb88 - Alltid online

Stina, sweetlittleangle verkar också vara samma, kolla tråd en-till-liten-flicka-32478.html#p481145
Är inte säker på att jennyovesmichael är samma, men det verkar inte omöjligt. Se tråd http://www.minbebis.com/forum/svarare-f ... ml#p463439
Båda är på MB!
Är inte säker på att jennyovesmichael är samma, men det verkar inte omöjligt. Se tråd http://www.minbebis.com/forum/svarare-f ... ml#p463439
Båda är på MB!
-

Tossy - Alltid online

Nu ska jag ha tagit bort alla, det var rörigt men samma mailadresser och historier på samma person som gick i sär.
ZandraSanna är inte borttagen då jag inte tror att hon är ett troll utan har varit medlem länge hos oss.
Om någon skulle känna att något inte stämde med någon medlem i framtiden så skicka ett pm till mig direkt och allra helst ett mail! Det blir lite grötigt att läsa 100 inlägg i en tråd
Den som vill vara anonym kan mail till mig.
KRAM
ZandraSanna är inte borttagen då jag inte tror att hon är ett troll utan har varit medlem länge hos oss.
Om någon skulle känna att något inte stämde med någon medlem i framtiden så skicka ett pm till mig direkt och allra helst ett mail! Det blir lite grötigt att läsa 100 inlägg i en tråd
Den som vill vara anonym kan mail till mig.
KRAM
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Haha, ja det blev visst fel tråd
Var bara inne snabbt imorse och trodde jag var i den andra tråden. Nästa gång ska vi försöka säga till dig direkt Stina!!
-

Tossy - Alltid online

jennylovesmichael är inte aktiv medlem längre iallafall chobb88, så hon är nog borttagen.
-

Tossy - Alltid online

grodyngel1 skrev:jag tvivlar då inte på att du är du.. har ju faktiskt träffats indirekt på BB
hehe, ja det gjorde vi.. bor du i själva k-krona? eller utanför...
- HärligaTöser
- Alltid online

HärligaTöser skrev:hehe, ja det gjorde vi.. bor du i själva k-krona? eller utanför...
Jag bor i karlskrona.. praktiskt taget granne med sjukhuset *S*
-

grodyngel1 - Alltid online

grodyngel: så var det ja.. nära och bra.. du behöver inte springa in dit 
- HärligaTöser
- Alltid online

13 inlägg • Sida 1 av 1