Totalt slutkörd!
11 inlägg • Sida 1 av 1
Totalt slutkörd!
Jag är totalt slutkörd pga alla sjukdomar. Det går runt hela tiden. 1 vecka är sambon sjuk , sen sonen å sen jag och så får vi alla vara friska en vecka å så börjar det om igen. Förra veckan blev lillman sjuk och på torsdagen så åkte sambon in med Y till vårdcentralen och fick hostmedecin och bricanyl till honom , men de gjorde inga andra prover mer än att lyssna på lungorna och kolla öronen. Sen i helgen så blev det bara värre och Y bara låg och sov och drack lite och han fick väldigt jobbigt att andas. På måndagen åkte jag in med Y till vårdcentralen och de skcikar oss till barnakuten i lund och där konstaterade de början på en lunginflammation så Y blev inlagd och fik dropp och andas in syrgas i en mask. I går onsdagen fick vi komma hem på permision och ska komma tillbaka på fredag för att förhoppningsvis bli utskrivna. Y är på bättringsväg och har börjat busa lite nu , men jag är baqra så förbannat trött på all sjukdom, kan det bara inte ta slut någon gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-

zettan - Alltid online

Re: Totalt slutkörd!
Usch va jobbigt
Förstår verkligen att du känner dig slutkörd,vår lilla tjej på 10 mån har varit förkyld 12 gånger sen hon föddes,och varje gång får hon jobbigt att andas pga förkylningsastma,vi har fåt en sån maskin dom har på sjukhuset som hon har hemma att andas i så på sätt har det blivit lite enklare,men som sagt,jag förstår dig verkligen... Vi har turen att storebror är väldigt frisk av sig,förutom i natt då han har kräkts hela natten
Hoppas verkligen att våran lilla tjej inte åker på det!
Hoppas att det blir bättre för er snart,om inte allt för lång tid e de vår o sommar o förhoppningsvis inte lika många förkylningar
Hoppas att det blir bättre för er snart,om inte allt för lång tid e de vår o sommar o förhoppningsvis inte lika många förkylningar
- milla
- Alltid online

Usch så jobbigt, skönt att han är på bättringsväg. Förstår att du är trött, det tar verkligen på ens krafter. En bamsekram till dig!!
-

magda - Alltid online

Jag förstår också dig! Isabelle fick kräksjukan för mindre än en månad sen och vi andra följde efter. Nu har hon öroninflammation och har haft feber i flera dagar.
Det tar på krafterna minst sagt!
Du är ju gravid nu dessutom! Hur går det? Är du trött eller mår du illa till råga på allt?
Hoppas ni slipper sjukdomar på ett bra tag nu!
Det tar på krafterna minst sagt!
Du är ju gravid nu dessutom! Hur går det? Är du trött eller mår du illa till råga på allt?
Hoppas ni slipper sjukdomar på ett bra tag nu!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

bara måste säga att ni är världens gulligaste mammor
-

zettan - Alltid online

Usch vad jobbigt..jag förstår.. Iaf lite..
Tindra hinner gå en vecka på dagis sen är hon sjuk med feber och hosta typ..men nu har hon lyckats vara frisk i hela två veckor med undantag för lite snuva! KORS I TAKET! Hoppas att ni kan få stanna friska nu..
Tindra hinner gå en vecka på dagis sen är hon sjuk med feber och hosta typ..men nu har hon lyckats vara frisk i hela två veckor med undantag för lite snuva! KORS I TAKET! Hoppas att ni kan få stanna friska nu..
- LillaMalin
- Alltid online

Ush stackare. Här är det sjukt hela tiden också nästan.
Casper har varit sjuk varannan vecka nästan. Nu fick jag vara hemma med han 1½v med bricanyl för han hade fått trånga luftvägar och ansträngt att andas (men ingen förkylningsastma tack och lov, men han är ju ett kruppbarn så kan ju varit det)
I måndags var han äntligen bra nog för att komma tillbaka till dagis.
Blä, innan dess hade han varit hemma flera dagar med feber och hosta bara någon vecka innan.
Det är verkligen sjuklingstider nu. Magsjukor och förkylningar. ush ush, man blir ju helt slut!
Jag hoppas alla ni mammor, pappor och barn kryar på er!
Casper har varit sjuk varannan vecka nästan. Nu fick jag vara hemma med han 1½v med bricanyl för han hade fått trånga luftvägar och ansträngt att andas (men ingen förkylningsastma tack och lov, men han är ju ett kruppbarn så kan ju varit det)
I måndags var han äntligen bra nog för att komma tillbaka till dagis.
Blä, innan dess hade han varit hemma flera dagar med feber och hosta bara någon vecka innan.
Det är verkligen sjuklingstider nu. Magsjukor och förkylningar. ush ush, man blir ju helt slut!
Jag hoppas alla ni mammor, pappor och barn kryar på er!
-

miihmeow - Alltid online

Inte hade jag sån tur att lilltjejen klarade sig från kräksjukan
Så efter att Marcus kräkts natten mellan on o tors så fick jag och lillasyster kräksjukan på torsdag kväll o i samband med det så började Marcus att spy igen
Fy fan....
- milla
- Alltid online

Blää för kräcksjukan å alla andra sjukdomar me för den delen,, mina varma kramar till er
-

zettan - Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling

[/url