Tjöt-tråden om allt mellan himmel och jord!
29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Tjöt-tråden om allt mellan himmel och jord!
Kanske finns en liknande tråd sedan innan, men jag saknar en "chatt-tråd" lite grann.
Här kan vi surra om allt mellan himmel och jord utan att inkräkta med massa OT i andra trådar.
Här kan vi surra om allt mellan himmel och jord utan att inkräkta med massa OT i andra trådar.
-

Nelia - Alltid online

Re: Tjöt-tråden om allt mellan himmel och jord!
Såååå... För att svara på Angie's inlägg i Vi som försöker bli gravida: Ja! jag är också jätteuttråkad... Fredag och allt, men händer inte mycket förrän Joel somnar tyvärr... hehe... 
-

Nelia - Alltid online

Wooooohooooooo äntligen
jag sitter och glor in i ett tomt vardagsrum, medan svärmor gör tårtbottnar i köket och min lilla älskling sover och min man ränenr ute och letar efter ballonger i alla butiker här i finland men INGEN har, de är ju sjukt!
Vad gör du ?
Vad gör du ?
-

Angel Of Rainbow´s - Alltid online

Bra idé Nelia!
Jag sitter här med skallebank, kroppen är inte van att träna så nu är nacken helt körd och huvudvärk kommer som ett brev på posten. Bläää. Men jag har mörk choklad med havssalt till sällskap så mig går det ingen nöd på. Ska ta tiiiidig kväll också, helst innan 21 om det går. Var så trött att jag nästan körde av vägen på väg hem idag. Obra!
Jag sitter här med skallebank, kroppen är inte van att träna så nu är nacken helt körd och huvudvärk kommer som ett brev på posten. Bläää. Men jag har mörk choklad med havssalt till sällskap så mig går det ingen nöd på. Ska ta tiiiidig kväll också, helst innan 21 om det går. Var så trött att jag nästan körde av vägen på väg hem idag. Obra!
- sprallos
Urs inte bra att ha ont i huvudet... ta en alvedon och försök få i dig nåt att äta, nåt riktigt sött, och lägg dig ner och vila lite
här luktar de chocklad botten i hela huset, känner för att springa dit och norpa hela botten och springa därifrån fort som bara den och knapra i mig hela hahahahaa så komiskt, i min första gravv var ja aldrig hungrig, nu e ja de konstant 
-

Angel Of Rainbow´s - Alltid online

Bra tråd, sitter här och är stentrött. Vera har feber, hosta och snorig. Så vi sov inte natten till idag. Och vi har inte gjort många knop idag. Nu ligger lillstumpan och sover på mig, oroligt och hostigt. Blir nog en jobbig natt, blä! Och vi som tänkt åka till Ikea imorgon. Så det blir en tidig kväll, trist. Sprallos, du får väl be mannen din att klämma lite på dig. 
-

magda - Alltid online

Jag fastnade framför film... Har proppat mig full med chips och dip och skulle kunna döda för en bit mörk choklad!
Usch för körd nacke och huvudvärk sprallos! Know the feeling...
Usch för körd nacke och huvudvärk sprallos! Know the feeling...
-

Nelia - Alltid online

Och sprallos! Säger samma till dig som du sa till mig, nu tar du det lugnt på vägarna! Var rädd om dig annars får du med mig att göra! 
-

Nelia - Alltid online

Vad det är lugnt här på forumet... Jag är såååå uttråkad också! R håller på att dammsuga och greja här hemma. Jag har NOLL lust!
Baksugen är jag också
Mmmm... kladdkaka... *dräggla*
Baksugen är jag också
-

Nelia - Alltid online

jag e hemma =) ... men har läst o läst o läst hela morgonen....mkt skola nu
...
ikväll e vi dock bjudna på middag hos ett par vänner...vi o tre par till
det blir skoj....
fats jag gillar hemmakvällar nu förtin ... erätt trött av mig haha
ikväll e vi dock bjudna på middag hos ett par vänner...vi o tre par till
fats jag gillar hemmakvällar nu förtin ... erätt trött av mig haha
- Tigi
- Alltid online

R och Joel ska åka till farmor o farfar, så nu blir jag helt ensam hemma också. Vad ska jag hitta på då? Lutar lätt åt att baka, men vad fasen, jag vill väl inte boosta gravidkilona precis! *lol*
-

Nelia - Alltid online

haha det har jag redan gjrot...jag rekomenderar äppelpaj med hemmagjord vaniljsås me äkta vaniljstång å grejjer
mmmmmm gjorde det förra lördagen då vi hade gäster på mat...så jääla gottisch!
- Tigi
- Alltid online

Lägg dig i soffan och se nån bra film...det vet jag att jag hade velat göra nu. Så trött efter hur många pissnätter som helst nu känns det som. Sen är min svärmor här och retar halvt ihjäl mig med sina kommentarer och dumma frågor....men man måste vara artig och trevlig...GAAH!!!!
- sprallos
Försöker att packa inför Sthlm istället. Och surra med dig på msn då 
-

Nelia - Alltid online

29 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack