Tips på sulky?
36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Tips på sulky?
Är det någon som har ett bra tips på sulky? Jag är ute efter en sulky som blir så liten som möjligt när man fäller ihop den. Men jag skulle också vilja ha sufflett, lite förvaring undertill och "snurrhjul" fram.
Finns det en sulky som lever upp till mina krav tro? Berätta gärna om era sulkysar, även om de inte stämmer in på min beskrivning. Jag kanske tänker om...
Finns det en sulky som lever upp till mina krav tro? Berätta gärna om era sulkysar, även om de inte stämmer in på min beskrivning. Jag kanske tänker om...
-

fumlan - Alltid online

Jag tror min sulky heter canga(snobbensulky) ,,om jag inte minns fel,,den finns säkert med på många av mina bilder i bloggen.,,men den är det inga snurrhjul på fram som du vill ha,,,,Men suflett är det. Jag tycker den är jättebra den kostade 1300:-
-

Helen - Alltid online

Jag har en "shopping" sulky från coop, den är precis så som du förklarar och jag tycker den blir liten när man fäller ihop den, och det bästa är att man kan ställa den p åhöjden i bilden också om man har kombi
det är ju jätte bra när man kan spänna fast den och stoppa in hunden också (nu har inte jag hund men mamma och pappa) och sen är den lätt att få in tillsammans med pakning.. jag älskar den
kan lägga in bild på fredag
det är ju jätte bra när man kan spänna fast den och stoppa in hunden också (nu har inte jag hund men mamma och pappa) och sen är den lätt att få in tillsammans med pakning.. jag älskar den

-

Pebels - Alltid online

Pebels skrev:Jag har en "shopping" sulky från coop, den är precis så som du förklarar och jag tycker den blir liten när man fäller ihop den, och det bästa är att man kan ställa den p åhöjden i bilden också om man har kombi![]()
det är ju jätte bra när man kan spänna fast den och stoppa in hunden också (nu har inte jag hund men mamma och pappa) och sen är den lätt att få in tillsammans med pakning.. jag älskar den![]()
Ja, gör gärna det. Vad kostade den?
-

fumlan - Alltid online

tror du ska ha en carena sulky, jag har ingen bild på den men den ligger på 1200 kr ny i alla fall på babyhörnan.
Själv har jag en emmaljunga scoter till min dotter, och har även kollat på carenan.
Men säg inte vad jag har för vagn eller haft för vagn. Var nyss o köpte en ny tvillingvagn på längden till dom
Själv har jag en emmaljunga scoter till min dotter, och har även kollat på carenan.
Men säg inte vad jag har för vagn eller haft för vagn. Var nyss o köpte en ny tvillingvagn på längden till dom
-

Zussa - Alltid online

Jag skulle vilja ha en brio race! De ska bli små när man fäller ihop doM! Men det är inte en paraplyvagn..
Vi har inte köpt någon sådan vagn men det hade ju varit smidigt med en som tog mindre plats i bilen!!
Vi har inte köpt någon sådan vagn men det hade ju varit smidigt med en som tog mindre plats i bilen!!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
fumlan skrev:Pebels skrev:Jag har en "shopping" sulky från coop, den är precis så som du förklarar och jag tycker den blir liten när man fäller ihop den, och det bästa är att man kan ställa den p åhöjden i bilden också om man har kombi![]()
det är ju jätte bra när man kan spänna fast den och stoppa in hunden också (nu har inte jag hund men mamma och pappa) och sen är den lätt att få in tillsammans med pakning.. jag älskar den![]()
Ja, gör gärna det. Vad kostade den?
495:- har jag för mig att mamma betala.. (pebels fick den i påskpresent)

-

Pebels - Alltid online

mal skrev:Vill oxå ha Brio race
De ser ju iofs lite små ut men... Har ni testat den??
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Nä...men jag vill ha den för att den verkar just liten å smidig men ändå har suflett å så... Är dock lite kluven till hela sulky-biten
Tänker att den vagn vi har (Brio kombi) är ju en ypperlig sittvagn å eftersom den går att fälla helt så sover hon ju väldigt bra i den oxå. Sen har vi en Carena paraplysulky som vi fått. Den gå ju inte att fälla eller nåt men behöver vi verkligen en brio race oxå 
-

mal - Alltid online

Jag har kollat lite på Babytravels paraplysukly, den har 5 lägen, suflett, lite förvaring m.m. Kostar runt 700-800 :- ny på babyhörnan.
mal: jag har oxå tänkt som du, att det är en bra sittvagn. Men den tar ganska mycket plats ändå i bagaget och hon sover aldrig i den längre, så då kan man lika gärna skaffa nåt lite mindre och smidigare.
mal: jag har oxå tänkt som du, att det är en bra sittvagn. Men den tar ganska mycket plats ändå i bagaget och hon sover aldrig i den längre, så då kan man lika gärna skaffa nåt lite mindre och smidigare.
-

fumlan - Alltid online

36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar