Tips på skötväska?
15 inlägg • Sida 1 av 1
Tips på skötväska?
Har tänkt investera i en ny skötväska, har haft en Emmaljunga innan och den är färdig för soptunnan nu...
Har ni några tips?
Vill ha en rymlig men inte klumpig. Gärna en som finns i roliga färger då vagnen är i helsvart.
Har ni några tips?
Vill ha en rymlig men inte klumpig. Gärna en som finns i roliga färger då vagnen är i helsvart.
-

Mickis - Alltid online

Re: Tips på skötväska?
Jag har en sån här, Skiphop. Kan verkligen rekommendera den! Får plats hur mycket som helst, utan att den blir för klumpig, rörig och tung. Många bra fack och finns i massa snygga färger 
- Bilagor
-
- skip-hop_75881614.jpg (36.54 KB) Visad 472 gånger
-

Nelia - Alltid online

Jag kan bara hålla med Nelia i det vi hade också en skiphop och var jätte nöjda med den. Vi hade en acta graco första gången och den gillade jag med om du vill ha en skötväska som inte är alltför dyr. Jag gillade aldrig min emmaljunga alls så min är nästan oanvänd.
- Taweret
- Alltid online

Jag har också en skiphop, likadan modell som på bilden fast annat mönster. Jag är jättenöjd med den! 
-

magda - Alltid online

Jag älskar Ju Ju be väskorna! Finns i många olika färger o storlekar! Bra matrial oxå som bara är att torka av!
-

ullis78 - Alltid online

Har också en SkipHop!
Supernöjd, rymmer hur mycket som helst, och så är den i plastat tyg.
Samma modell som Nelias fast utan lock, turkos med massa prickar.
Nu har visserligen en av dragkedjorna börjat ge sig.. men jag tänkte ändå byta ut den för jag får en ny vagn som den inte passar ihop med.
Supernöjd, rymmer hur mycket som helst, och så är den i plastat tyg.
Samma modell som Nelias fast utan lock, turkos med massa prickar.
Nu har visserligen en av dragkedjorna börjat ge sig.. men jag tänkte ändå byta ut den för jag får en ny vagn som den inte passar ihop med.
- Ki27
- Alltid online

Då slår jag ett slag för att ha en vanlig väska!
Jag brukar slänga ner några blöjor, våtservetter och extrakläder i min vanliga väska och det funkar. Bär man med sig mycket kan man ju ha en större väska bara, eller till och med en ryggsäck!
Jag hade skötväska ett tag i början med Lily, men jag fattade aldrig riktigt vitsen med den.
Jag hade skötväska ett tag i början med Lily, men jag fattade aldrig riktigt vitsen med den.
-

Sofia85 - Alltid online

Har också funderat på att köra på vanlig väska. Får ta mig en runda på stan och se vad jag kan hitta.
-

Mickis - Alltid online

jag har ju ju be! och jag äääälskar den! jag har fått såå många komentarer om att jag har en sån fin väska!
nu har jag köpt den allra största och den va ganska dyr typ 1800 eller nåt liknande, men värd varje krona! http://www.mylittlestar.se kan du gå in o kolla finns massa färger och strl, 
- hellokitty
- Alltid online

Är själv super sugen på en Ju Ju Be BeTween. Liten väska som man får rum mycket med. Hoppas ha råd med en sådan någon dag! 
-

LineMor - Alltid online

Jag har en Skip hop, samma modell som Nelias fast en röd. Har älskat den! Nu behöver vi inte den längre, använder den mest om vi ska på långresa, så Elis både klarar sig utan blöja och vagn, men ack vad jag har haft användning av den! Maken gillade den också, han tyckte den funkade super även som väska för honom 
- shoegal
- Alltid online

Vi köpte en vanlig väska från Stdium för typ 99 kr. Den hade nätfack på sidan som passade utmärkt för nappflaska el dyligt. Två småfack på framsidan också. Vi har klarat oss väldigt bra, även om jag som är lite ordningsfreak kan ha saknat ytterligare ett fack inuti. Men det har fungerat ändå, billigt och bra 
Här är en länk.. http://www.stadium.se/mode/juniorklader ... p-bike-bag
Här är en länk.. http://www.stadium.se/mode/juniorklader ... p-bike-bag
-

Ralphie - Alltid online

Vi har en emmaljunga men har aldrig riktigt gillat den.
Jag letade efter något nytt och hittade en laptopväska. Den är verkligen superbra. Kostade 599:- den varianten jag hittade.
Den har flera bra och rymliga fack. Möjlighet till axelrem, handtag och ryggsäcksremmar. Den är svart och enkel i utseendet så den passar bra både för mig och min sambo att bära
Den är även väldigt stadig så den inte säckar ihop när man ska leta fram grejer i den.
Jag letade efter något nytt och hittade en laptopväska. Den är verkligen superbra. Kostade 599:- den varianten jag hittade.
Den har flera bra och rymliga fack. Möjlighet till axelrem, handtag och ryggsäcksremmar. Den är svart och enkel i utseendet så den passar bra både för mig och min sambo att bära
Den är även väldigt stadig så den inte säckar ihop när man ska leta fram grejer i den.
- lolenona_84
- Alltid online

lolenona, smart
Har också kikat lite på sånna.
På Åhléns tycker jag de har massa fina väskor som skulle funka ypperligt som skötväska
På Åhléns tycker jag de har massa fina väskor som skulle funka ypperligt som skötväska
- Ki27
- Alltid online

jag tänker sälja min nu. en Ju-Ju-Be BeAll. jag har älskat den men nu behövs den inte längre (jag avskyr att dra runt på barnvagn och utan barnvagn har jag hellre ryggsäck)
Den är dessutom grymt snygg och klarröd har varit fint till svart vagn
Lite väl dyr men är man såld på nåt så är man...
Den är dessutom grymt snygg och klarröd har varit fint till svart vagn
-

Kali - Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1