Tips på roliga spel!
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Tips på roliga spel!
Spel är verkligen kul! Men det är inte så lätt att hitta jätteroliga spel! Har du något tips??
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Just nu så är det bara memory, lotto och fia m knuff som spelas här, på Amandas villkor
så det är inte riktigt samma regler som det ska va, men vi har mycket roligare på det viset 
-

mandis04 - Alltid online

det senaste (fia med knuff) fick hon av en kompis till henne när hon fyllde 3år, och då ska man inte gå på pluttarna på spelplanen, utan i mellanrummen på nåt vis, fast med två steg i varje hål
mycket strikta regler, gör jag fel så är hon inte sen med att berätta det för mej
och hon ska slå tärningen hela tiden med
mycket strikta regler, gör jag fel så är hon inte sen med att berätta det för mej
och hon ska slå tärningen hela tiden med
-

mandis04 - Alltid online

Men guuuuuuud. att en treåring är så stor att han /hon kan spela spel!! Om ett år ungefär är min skrutt tre år! känns häftigt och svindlande att det ska gå att sitta å spela spel med henne
Vad häftigt det är att vara förälder 
-

acko - Alltid online

acko skrev:Men guuuuuuud. att en treåring är så stor att han /hon kan spela spel!! Om ett år ungefär är min skrutt tre år! känns häftigt och svindlande att det ska gå att sitta å spela spel med henneVad häftigt det är att vara förälder
ja det är rätt häfftigt, dom kan mer än man tror ibland
-

mandis04 - Alltid online

Jag har bara ett tips på ett "vuxenspel", eller iaf lite äldre barn, som heter Med Andra Ord. Man spelar två och två i lag där den ena får ett ord eller en kändis eller plats osv som ska beskrivas med ord på tid och den andra ska hinna lista ut det! Superkul- och stressigt 
-

ashe2 - Alltid online

Ja, jag ääääälskar stressiga spel!! Har ni spelat stress med kort någongång?
Kan ju bli totalt inne i den kortleken!!
Tips på spel 1 mot 1??
Kan ju bli totalt inne i den kortleken!!
Tips på spel 1 mot 1??
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Re: Tips på roliga spel!
Jag älskar spel (både digitala och bräde). Deano är ju inte riktigt i spelåldern ännu men i vuxenspel kan jag tipsa om The settlers, ett spel som går ut på att man är nybyggare och ska bygga/handla och skapa städer/imperium. Annars är När och fjärran kul (geografikunskap, men inte överdrivet svårt). Eller "Master of..."-spelen. Det finns Master of Television, movies eller music.
-

Linds - Alltid online

Re: Tips på roliga spel!
Bondespelet är en klassiker, alfapet, TP, finns ett som heter busungarna, twister, geni, bamsespelet. diamant, labyrint tror jag det heter,
-

zettan - Alltid online

18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas