Tips! På namnlappar
8 inlägg • Sida 1 av 1
Tips! På namnlappar
http://www.namnlappar.se/namnlappar.se/
Billiga bra och tydliga! Häromdagen så satt jag med penna och märkte plagg efter plagg...tillslut var jag så trött på att försöka hitta en bra tvättlapp eller nått annat att skriva på...jag vill inte skriva på kläderna...och vissa plagg har jag ärvt och dessa har redan nam...så jag googlade efter nått alternativ och hit hittade jag och några dagar senare fick jag hem dom!
Jättefina tydliga personliga lappar som stryks på kläderna med 10 års garanti att dom inte trillar av! funkar på allt!
Billiga bra och tydliga! Häromdagen så satt jag med penna och märkte plagg efter plagg...tillslut var jag så trött på att försöka hitta en bra tvättlapp eller nått annat att skriva på...jag vill inte skriva på kläderna...och vissa plagg har jag ärvt och dessa har redan nam...så jag googlade efter nått alternativ och hit hittade jag och några dagar senare fick jag hem dom!
Jättefina tydliga personliga lappar som stryks på kläderna med 10 års garanti att dom inte trillar av! funkar på allt!
- Jenima
Re: Tips! På namnlappar
Jag har också köpt såna till Kalle! Jättebra att ha nu när han går på förskola.. Eftersom jag själv jobbar på förskola vet jag hur jobbigt det är för personalen om kläderna inte är namnade. Dessutom är det ju en garanti för att kläderna inte följer med fel barn hem.
Jag har kompletterat med namn-nappar också!
Jag har kompletterat med namn-nappar också!
-

HelenaS - Alltid online

hmm, måste spara den sidan så man har den till det är dags för dagis här med! tack för tipset.
-

ulrica42 - Alltid online

Jag har beställt därifrån! Har dock inte använt en endast än, men han kommer ju heta samma sak när han börjar på dagis 
- shoegal
- Alltid online

Ja visst är de bra mina barn har alltid haft dem och min äldsta är ju 21 och min yngsta 3.
-

Xena66 - Alltid online

Hej, jag köpte namnlappar till mina barn i en annan shop, men behöver fler nu så jag kanske provar ditt tips också 
- snart5
- Gillar vimedbarn.se

8 inlägg • Sida 1 av 1